Nærmeste eg kommer EL-bil!

Reklame |

Den berømte og sterkt frykta mandagen er her, og det ser ut til å ha gått meget smertefritt sånn egentlig. Tilbake på jobb er det travelt om dagen, hvilket gjør at tida går fort. Og enda fortere gikk det i dag. Eg måtte dra litt før fordi eg skulle innom Aleris igjen, men først måtte eg jo ringe ned og spørre når timen skulle være, for det hadde mitt surrete hode klart å glemme. Joda, timen var kl 14, og da hadde eg ikke stort mer enn tid og vei.

Hos Aleris var det tid for sånn 24 t EKG, altså hjertemålinger. Det var fort gjort å montere, og eg fikk noen enkle instrukser. De bør eg klare å huske, selv som det surrehue eg faktisk kan være. Altså, ikke dusj/bad, logisk nok da eg er full av ledninger. Ikke svett for da detter de av, nei eg hadde ikke tenkt å trene i dag. Og husk å noter hver gang eg kjenner hjertebank eller lignende. Ja det var vel en ting til, men det har eg klart å glemme alt. Satser på at det ikke er viktig… Kan det forresten ha vært at eg ellers skal gjøre alt som vanlig?

Føler meg nesten som en Tesla med all denne elektrisiteten her! Men har da fin og komfortabel BH i det minste! Den finnes HER

Eg som hadde tenkt å ta jacuzzi i kveld, men da kortslutter eg vel, så det får bli i morgen. Ja, for i morgen skal eg jo inn og få demontert dette, veldig greit at det bare ett døgn. Det er mange som alt har ønska meg lykke til, og sier «håper de ikke finner noe feil». Tanken er veldig god den, takker oppriktig for det! Men eg håper jo de finner noe konkret som kan fikses, eg da, for eg vil jo ikke gå rundt med konstant hjertebank. Er jo liksom ikke nyforelska lenger etter fem år, så eg tror nok det kan være andre grunner til denne hjertebanken. I mellomtida får eg fortsette å føle meg som en EL bil på lading…

Snap / Insta

6 thoughts on “Nærmeste eg kommer EL-bil!

  1. håbe dasken bli friske.følge mye m på dåkkas snap bare p.g.a d 😊å selfølgeli honden dåkkas 😂😎😍

  2. Herlige folk, herlige humor, en fryd å følge og lese bloggen🤗
    Keep up the good work👌

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top