Bare for husefreden!

Reklame | Cubus

Kan først og fremst rapportere om en sofa som blir slitt helt jevnt da vi begge har holdt oss noe i vater i dag. Doc sliter med smerter og utmattelse, så vi er egentlig ganske så kjedelige for tida begge to. Det blir ikke gjort stort mer enn ytterst nødvendig for husefreden, da innen hygiene og bespisning.

Denne har laga mye godt til oss!

Doc vurderte i formiddag å rydde garasjen, men siden han er meget løsningsorientert fant tidlig ut at ingen av oss orka stå med grytene til middag, og dro heller frem UDS smokeren. Han fyrte den i gang og la to fine skinker av villsvin på den, og lot den gjøre jobben de neste fem timene. Og nei, garasjen ble ikke rydda.

Det må jo liksom gjøres da… Kjolen finnes HER

I morges var eg bare slapp og svimmel, ja så svimmel at dusjing ble en utfordring som måtte utføres i to omganger. Ble da rein til slutt. Og så fort formen steig begynte eg å vaske klær, og eg kan skilte med til sammen fem fulle maskiner i går og i dag, så eg har da vært antydning til produktiv. Og ja, som den gode husmora eg er, husarbeid er utført iført denne HER

Blir ikke stort bedre!

Middagen nøt vi sammen med poteter, bernaisesaus, salat og (hold deg fast) 90-talls klassikeren Thousand Island dressing. Et fullverdig måltid, spør du meg. Eg rydda kjøkkenet, og Doc rydda ute, og siden har vi vært tilbake på jevn sofasliting, Doc med iste, eg med Pepsi max.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

2 thoughts on “Bare for husefreden!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top