«Hater du jobben din så fælt?»

Siste arbeidsdag i 2021 vel gjennomført, og det var skikkelig deilig å stemple ut i dag. Nesten hver gang eg skriver noe positivt om helg eller ferie får eg samme spm; hater du virkelig jobben så fælt? Svaret er såre enkelt, nei, eg hater ikke jobben. Eg trives faktisk veldig godt der, men eg hater å være sliten. Mange med crohns og hjertearytmi er ufør, og det er nettopp energien eg får av fridagene som faktisk holder meg i arbeid, for eg er ikke den som gir meg!

Doc, middagen er klar!

I dag var det min tur til å ordne middag, og siden eg er sliten, eller «kronisk lat» som eg spøker med, så ble det underbart enkelt i dag. Ja, man er sliten når tårene presser på av Lange flate baller på tv! Eg bestilte på Fuji Sushi og henta det på vei hjem fra jobben. Det er så godt det, og en passende brytning etter så mye overspising disse dagene.

Ellers vil eg bare meddele at eg i det siste har vurdert å gi meg med blogging, eller kanskje ta en pause. Siste halvanne år har det skjedd fint lite, og det begrenser seg vel for hvor mange ganger det er spennende å lese om at vi ligger på sofaen og glor på tv. Selvom det oftest er kjapt å skrive, er det jo likevel litt jobb med det.

Om eg gir meg med bloggen vil eg bli flinkere til å poste på @docogdask Instagram selvsagt, da kan vi dele våre daglige strabaser der heller. Hva tenker folket? Kommenter gjerne under her om du fortsatt vil lese bloggen, eller om det er bedre på Instagram!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

37 thoughts on “«Hater du jobben din så fælt?»

  1. Jeg liker å lese bloggen din. Men skjønner at det kan være vanskelig å finne på noe å skrive hele tiden. Går jo stort sett i arbeid og soffa på oss fleste. Gjør det du føler er mest riktig for deg vil jeg si.
    Hilsen
    Kenneth

      1. Personlig tror eg en del ligger i hode. Har så klart dårlige dager eg og, men tenker at hvis eg klarer å kjøre til lege og sykehus, da klarer eg også å kjøre på jobb 😅

    1. Heisann. Håper du fortsetter å blogge.Leser deg hver dag og det er en av dagens høydepunkt.Ha en fin romjul.🤶🎅

  2. Jeg leser bloggen hver gang du legger ut, syns du skriver så godt så jeg har stor glede av den!:-)

  3. Liker og lese om hverdagslige ting som og “late” seg på sofa, juble over fri, camping og ellers det dere finner på 😃😃 vist du slutter og blogge vil eg savne dere hele flokken 😃 Men skjønner om du vil ta en pause og tenker at du må kjenne på den biten selv 😉

  4. Å nei .. liker bloggen din 😊Liker den «slentrende» stilen din sjøl om det ikke skjer så mye 😊

  5. Jeg har verken Chrons eller andre diagnoser, men jeg er også så sliten at jeg omtrent BARE sover når jeg ikke er på jobb. Jeg er glad i jobben min, men jeg er så sliten at jeg ikke orker sosiale ting i uka. Jeg mener det er lov å glede seg over at helgen kommer da 🙂 Kos deg du, om det er jul, helg eller bare litt uventet fri. Vi bør få lov å ha et liv utenom jobben også 🙂

  6. En trenger ikke mislike jobben sin for å glede seg til helg, en ekstra fridag osv. Det må vel være en kommentar fra noen uten noen som helst plager og en rolig jobb 🙄.
    Alle trenger en ekstra fridag innimellom i en fysisk jobb, med de plagene du har er det bra du klarer å jobbe så mye som du gjør. Men husk det er ikke et nederlag om du tar kampen og blir delvis ufør heller 😊.

    Og du? Ikke gå over kun til insta, leser kun på to blogger og det er dere, og kokkejævel

    1. Ja, og det er kanskje litt trist for de som ikke gleder seg til fridager. Planen min er å jobbe fullt så lenge eg klarer det, og foreløpig går det greit på sett og vis 🤩🤠 Skal prøve å fortsette, men kan være det blir litt mer på insta da 😅

  7. Å nei ikke kutt ut bloggen😳. Det er den e este bloggen jeg å gubben leser😳. Håpe du fortsette. Fortsatt god jul og godt nyttår🥰🥰

  8. Kjære deg, ikke gi deg med bloggen. Det er slik for oss alle at dagene er litt lite innholdsrike, men liker å lese din blogg. Forsvinn ikke herfra da ❤❤

  9. Liker å lese bloggen din og null stress om det blir korte innlegg av og til 😃👍 Skriv når det føles riktig og la vær hvis det ikke passer sånn, tenker jeg da 😃 Godt nyttår til dere 🎆

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top