De morsomste og beste gavene!!

Etter tre dager hvor vi ikke har rørt oss mer enn å dytte fett og sukker ned i brødhølet, og de få skrittene på dass og ut med Tassen, var det faktisk nesten litt godt å dra på jobb i dag. Men bare nesten, vi må ikke ta helt av her. Eg trengte bare å røre litt på meg, få i gang sirkulasjonen igjen før det oppsto liggesår både her og der. På jobben var det mer enn nok å henge fingrene i, for logisk nok er det mange som har spart de siste feriedagene sine til romjula.

Vel vel, eg lovde å fortelle dere mer om julegavene vi fikk, og det skal eg gjøre nå. Men før du blir for forventningsfull her må vi dempe spenningen litt, vi er ikke de som overøser hverandre med overdrevet mange gaver. Liker ikke tanken på å gi bare for å gi, det bør ha en mening eller funksjon, og trenger ikke koste skjorta.

Laks på slira, Tassen og Doc på bladet. Synes det var passende, og Doc likte den.

Har tidligere nevnt gavene vi ga hverandre. Eg bruker denne HER parfymen (20% rabatt nå), og siden den var tom fikk eg penger av Doc til å kjøpe den da vi var på danskebåten. Doc fikk en personlig kniv lagd av en lokal knivmaker, den kan han ha med når han og Tassen er på fisketurer.

Ble riktig så trivelig på trappa!

Fra svigers (og katten Luis) fikk vi ei flott lykt som lyser opp trappa, samt hver vår lue med lys, og sjokolade. Sånn lykt har eg tenkt mange ganger på å skaffe meg, og luene er geniale til kveldsturene. Sjokolade er heller aldri feil! Begynner å tro at svigermor er tankeleser! (Akkurat nå tenker eg på akevitt)

Eg står i lys lue!

Fra foreldrene mine fikk vi et toastjern. Eg minnes å ha ytra tidligere i år at vi skulle så gjerne hatt et sånt et, de er så geniale til både frokost og kveldsmat. Saken er at vi kjøpte oss et i høst, så vi vurderte et sekund å bytte det. Men! Doc hadde et lyst øyeblikk, han foreslo å ha det i bobilen, siden det veier så lite. Da blir det deilig toast også når vi er på tur, helt perfekt!

Gleder meg til frokost i bobilen!
Endelig slutt på leieboerens verste i-landsproblem, hel pepper!

Og så var det leieboeren og gemalen da, der har i alle fall kreativiteten fått fritt spillerom. Leieboeren var møkk lei av å tygge hel pepper under høstens fårikålmiddag, så derfra fikk vi en sånn pepperkoker. Og gemalen hennes hadde lagd gaver, vi fikk to lamper og en såpedispenser laga av Jack Daniels flasker. Rett og slett dritkule!

Er jo bare helt genialt! Vi digger det!

Vi takker og bukker for alle gavene, vi er imponert over kreativiteten og at alle har kommet med ting vi har nytte av, og ble glad for alt! Skal prøve å få posta Tassen sine gaver på hans instakonto i morgen! Det skal nevnes at vi har fått noen veldig fine gaver fra noen lesere også, det har blitt delt på snap og instastory tidligere.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

2 thoughts on “De morsomste og beste gavene!!

  1. Så flotte gaver, må si at jeg bare elsker de lampene med JD , men det er også fordi jeg ser at det der kunne mannen min fint ha tatt mot. Håper dere har kost dere masse i Romjulen, til tross for jobbing, og ha et riktig godt nytt år

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top