Kan Rednecks være edru?

God søndag godtfolk, er dere friske og opplagte? Det er i alle fall vi. Nå har det blitt en del rolige helger på oss, så hva driver vi med når vi har rolig helg? Ja det er faktisk mange som lurer på hvorfor ikke vi er på fylla hver helg siden vi er rednecks, og hva vi gjør når vi ikke er på fylla. Da kan vi jo dele litt av hva vi har gjort i helga, for det å være redneck ligger i blodet, ikke i flaska.

Fredagen etter jobb tenkte eg å igjen øve på mine kjøkkenkunster, kan jo ikke gi opp bare fordi eg svir alt og setter fyr på kjøkken og sånt vel? (Mer om det HER) Eg tok motet fatt og tenkte eg skulle prøve på noe som ikke kan gå galt, tomatsuppe med egg og makaroni. Det gikk jo fint det, helt til eg skulle ha litt ost oppi, den svei seg så klart i bunn, men det ble fullt spiselig og faktisk godt. Kommer seg altså. 

Ellers tok vi overetasjen, eller Doc tok vel den, han rydda og vaska. Eg la vel egentlig bare på plass litt etterhvert som det ble sortert. Men vi fikk kasta enormt mye gammelt skrot, fyrte opp i tønna så alt ble borte. Og etterpå lagde eg dip og snacks som belønning, ja eple og gulrot med dip. (Flinke, ikke sant?)

Lørdagen var herlig! Omelett a la Doc til frokost, med masse bacon i selvsagt. Og morgenkåpe til langt på dag, som en hjemmelørdag skal være. Mens Doc var på butikken for å hente mer røyk, gikk eg og naboen tur med bikkjene. Ja det har blitt en vane, men en god vane da. 

Vi planla kino, ville se skjelvet. Inne på appen kunne vi se at det var så godt som utsolgt på alle visningene, så kino ble utsatt til i kveld heller. Da ble det jo hjemmekveld i går også. Doc diska opp med hjemmelaga burgere, og eg poppa popcorn til dessert. På TV gikk det flere morsomme filmer. Så sofakos ble prioritert det meste av dagen og kvelden i går, noe både vi og Tassen trives med.

Hørtes ikke dette avslappende og herlig ut? Hva har dere drevet med denne helga da?

 

Hva som skjer videre utover dagen kan du følge med på insta Doc og Dask, eller på snap!

 

14 thoughts on “Kan Rednecks være edru?

  1. Hørtes ut som en finfin hælj dette her =)) Tipser om at linken din forsvant ut av innlegget sammen med fredagen =)) Er det noen som er helt enige i at Redneck (etc) ligger i blodet og ikke i flaska så er det vi her =) Skjønner i grunn ikke at det går an å si noe sånt, skulle tru alle visste at alle folk er mer enn det som eventuelt tv viser, hvis det er derifra den “linken” kommer…
    Åkkesom og uansett – Ha en herlig søndag dere…

  2. Deilig å bare ta det rolig i helgene og 🙂 her har jeg, gubben og minste gutten min vært å sett på Hell Cruisers som hadde show. Børning først på dagen i går, og parade i gågata (på Stjørdal) på kvelden 🙂 kom hjem og fyrte opp i bålpanna, og der ble jeg og gubben sittende litt utover natta 🙂 kjempekos 🙂

  3. Fått en mild manflu, så hoster og harker.
    Har vært flink da og isolert ett kryprom i 2 etg. Ikke rart det var kjølig der når man kunbe se rett ut på underlagspappen noen steder. Var visst ikke veldig nøye på sutak i ’54. Jaja. 10,(eller var det 15 cm) glava (klør) gjør det vel litt lunere.
    Np skal jeg ha litt mer mild manflu og se om jeg klarer å holde borte alle lyster på mere jobb idag. (Blir nok IKKE vanskelig).
    Ha en fin kveld dere to.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top