I dag skjer det!

Å herlighet, nå skjer det! Charterfeber starter i dag, og vi er så klart litt spente. Nå skal eg bare jobbe noen timer først, så åker eg rett hjem i klesskapet for å finne ett eller annet å ha på meg i kveld. Doc er hjemme, så han har jo litt bedre tid enn meg. Vi får se om eg rekker en runde i dusjen før eg får på meg et velvalgt antrekk, for vi skal ned til Jonny i ettermiddag. Derfra tar vi toget inn til Oslo hvor vi møter Nina, for vi skal på premierefest i kveld. 

Det blir jo virkelig bønder i byn. Vi er jo sjelden innenfor sentrumsgrensa, men vi vet dem har tappekran, så vi skal da få til å kose oss. Nina og Jonny var jo reisefølge vårt til Gran Canaria i sommer, og vi vet at det er uansett aldri kjedelig rundt dem to. Vi hadde det jo storveis med dem i syden, så vi er jo spente på hvordan dette blir fremstilt på TV. 

Nå får eg jobbe og være litt effektiv så de gjenstående timene her går litt fortere, så får vi vel tales mer utover kvelden på insta, fb og snap! Adios!

 

Insta

Facebook

Snap

4 thoughts on “I dag skjer det!

  1. Så spennende da..er dere med der også..Følger dere på Rednecks….Men skal nok følge med på dette programmet også….Lykke til!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top