Å Vestland Vestland!

Dette har vært ei trivelig helg med både gamle og nye kjente. Vi skulle høre Hilljacks, ja, skulle tro vi var groupies, men saken er bare at vi har like forbasket god musikksmak hele gjengen. Da er veien kort for å høre Hilljacks! Fredagen kjørte vi videre fra Notodden til samfunnshuset i Førde i Sveio, hvor det alt hadde samla seg en del bobiler og vogner på plassen. Stemningen var det ingenting å si på. Sola skinte så fint at vi dro like greit frem noen bobler å nyte, mens kara kosa seg med konjakk.

Vi bobla rett og slett over!

Lørdagen starta med en god frokost. Doc diska opp med egg og bacon til både Marianne og meg, ikke verst det si! Folk satt litt rundt her og der, mens de fikk i seg melk, iste, vann, brus og kaffe utover formiddagen. Viktig å hente seg inn før neste sjøslag. Etterhvert dukka Hilljacks opp for lydprøve, og vi fikk såvidt hilst på de. Foreldra til trommisen var jo med i dette såkalla utvida slektstreffet med vår «extended family», virkelig trivelige folk!

Fikk meg noen nydelige bobilsokker av Mette, hun har nok strikka litt mer enn meg ja..

Da det nærma seg tid for konsert skulle eg bare få på meg pentøyet, og da eg sto iført bare truse og bh kom det et hode inn i bilen. Jepp, det var Ståle i Hilljacks som raskt snudde i døra i frykt for at hvalrossen Freya hadde kvikna til igjen. Han ville nå bare si hei og høre hvordan ståa var, trivelig det, mer trivelig om eg var mer påkledd. Vel vel, konserten var i gang, og vi stilte mannsterke. Selv var eg ikke helt i slaget og tok det ytterst rolig, og rett i bobilen etterpå.

Doc fikser ofte ting, her i splitter nye kutøfler!

Var helt greit å stå opp med litt bedre form i dag, og da Doc freste ostesnitzler som han serverte i burgerbrød med ketchup var dagen i gang. Doc gjorde et tappert forsøk på å fikse jordingen på ettroms’n til Marianne, og vi er spent på om det var med hell. Etter litt klemming og takking for laget satte vi snuten nordover mot Radøy. Vi kjørte hjem til mamma og pappa hvor vi skal være denne uka. Blogging kommer nok til å skje litt sporadisk, for nå skal vi tilbringe tid med familien, og derfor seint innlegg i kveld/natt. 

 

Snap / Insta

2 thoughts on “Å Vestland Vestland!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top