Advent! Luke 18!

18.desember ble det litt mer julegaver!

Som eg skreiv i går vurderte eg å bare handle på nettet for å slippe å ta turen ut, men i frykt for å ikke få varene før vi reiser på juleferie lot eg være. I dag måtte eg jo uansett ut for å kjøpe Paracet, så da kunne eg jo like greit kjøpe resten av det vi skulle ha.

For å korte ned denne handleturen så mye som mulig sjekka eg først hva de hadde av jakker på senteret her borte, ja det så dere sikkert på snap. Eg sjekka også om de hadde den julegaven eg tenkte å kjøpe, så eg visste at de hadde varene før eg gikk inn. Da tok det jo bare 10 min fra eg gikk inn på senteret til eg var ferdig.

Vel hjemme skulle eg pakke inn julegaven fra senteret, og de eg har bestilt på Doc’s trykk, men da hadde vi så klart ikke gavepapir. Hva gjør vel det når vi er litt kreative? Eg fant en rull med tapet fra vi tapetserte gangen oppe i Cramo, og kunne dermed pakke inn gavene likevel. Noe som hører med til gavepakning er nisselue, bikkja sin med strikk kom godt med her. Føler husmorpoengene har vokst seg opp igjen litt nå!

Follow my blog with Bloglovin

2 thoughts on “Advent! Luke 18!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top