Bare å innse det!

Etter jobben i dag var eg innom legekontoret for en rask kontroll disse krokete føttene mine. Nå har eg gått med såler noen uker, og det er faktisk mye bedring å spore. Dritten nå er at det har skjedd så mye i sommer at crohnsen er helt på bærtur, og eg er utslitt. Med fire glass blod mindre, noen rykende ferske resepter og fortsatt 50% dro eg hjem igjen.

Siden vi trenger å le litt nå bestemte vi oss for å ta en tur til Sverige og møte en god gjeng, og få opp humøret. Tror vi trenger det begge to. Vet ikke hvor mye eg får oppdatert her på bloggen, men skal prøve å dele litt på snap innimellom. Ellers kan eg meddele at nå har sommerkjolene måtte vike til fordel for ull og parkas, for nå er sommeren over for alvor! Bare å innse at det blir et halvt år med ull.

Dette antrekket funker fortsatt da!

En etter en dro eg frem de gamle favorittene, og kan vel konkludere med at de fleste kjolene har gjort sin nytte. Nuppete og fæle, så da eg bare har igjen to stk som tåler dagslys lurte eg meg inn på nett og snoka litt. Der fant eg to kjoler som lokka greit, så det ser ut til å bli shopping på neste lønn. DENNE var veldig fin, og så blir ikke Tassepelsen synlig! Og DENNE som er ordentlig fresh i fargen. Skikkelig fine!

Vel vel, vi stoppa på Sanngrund og spiste en bedre middag mens vi velta på vårt reisefølge, Monika og Kristian. Nå som de er her tar vi helg med god samvittighet. Vi krysser snart grensa til det store utland, og da blir vi travelt opptatt med å være sosiale. Kos dere og god helg!

 

Snap / Insta

9 thoughts on “Bare å innse det!

  1. Veldig fin den genserkjolen du hadde på. VInterkjoler funker som bare det, når det er kjølig ute 🙂 Jeg startet helgen med frisørtime 🙂

      1. Helt fantastisk. Fikk av det “ragget” i undercuten som var blitt aaaalt for langt. Og nyfarget er alltid deilig 🙂

  2. Hei! Jeg og har fått sånne fotsenger, men de tar jo så stor plass i skoa..så de ligger godt i hylla…Er dine fotsenger gedigne, eller er det bare jeg som har fått det? Lurer på om det kan ha noe å si hvor de er laget..så har time på Sophies Minde til uka. Det første paret er laget av en ortopedingeniør ved vårt lokale sykehus. Håper jeg får et par som ikke er så høye..
    Ellers må dere ha god helg, og kose dere masse! Liker bloggen din kjempegodt!

    1. Mine er ca samme høyde som de opprinnelige sålene, så merker ikke altfor stor forskjell når eg bytter. Men det lønner seg å ha sko med snøring, så man kan justere 🤠

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top