Camping vettu!

Tok en bloggpause i går eg, for vi hadde det bare litt for moro vettu, sånt skjer. Har det egentlig for moro i dag også, men nå må eg liksom oppdatere litt. Vi var jo naturligvis bittelitt redusert da vi våkna i går, for vi tok oss ut torsdagen. Lang tur, lang dag, long drinks, sånt skjer. På formiddagen i går dro vi til sentrum for å finne bolaget og litt glutenfritt utstyr. Joda vi fant bolaget, og alt annet vi skulle ha, men glemte å handle kvoten da. Bare det vi trengte til helga.

Så vondt har vi det!


Ellers har vi bare nytt godt med gode venner, ja eg fikk hamstra litt glutenfritt og har holdt meg til det, og joda, flytende godis eg tåler. Nå lider vi så liten nød at det er på tide å legge fra meg tlf og være sosial! Skal fortelle alt i morgen! Vi har det ustyrtelig moro, enkelt og greit! Vi koser oss, og det kommer sikkert litt på snap og instastory!

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

One thought on “Camping vettu!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top