Derfor deler vi så mye

Når eg skriver om crohns og hjertearytmi så er det ikke for å sanke klikk eller sympati, det er rett og slett for å dele om min hverdag, informere om hvordan det fungerer. Vi lyger ikke og skriver at alt er i skjønneste orden når eg ligger langflat på sofaen med 120 i hvilepuls, og hele svelget full i betente blemmer. Det er derfor vi kan kalle denne bloggen ekte og ærlig.

Hver gang vi deler noe om helsa, enten det gjelder Doc eller meg, får vi mange tilbakemeldinger. De aller fleste kommer med ønsker om god bedring, noe vi selvsagt setter stor pris på. En mener gjerne det er sutrete, men det har vi sett gjentakende ganger bare er trolling, stort sett fra samme person.

Slenger ved et bilde som beviser at man kan leve livet uansett, det blir hva man gjør det til!

De aller beste tilbakemeldinger vi får er fra de som på ett eller annet vis drar nytte av den infoen vi deler. Noen forteller oss at de kjenner seg mye igjen i det vi skriver, og derfor har kontaktet lege, fått diagnose, og så kunnet starte på medisin som gjør de bedre. Noen sier eg gir de bedre livsgnist av å vise at eg kan leve et bra liv med crohns og hjertearytmi. Da har vi gjort en god gjerning ved å dele så mye som vi gjør. Slike tilbakemeldinger varmer, og de viser at vi må fortsette å dele både gode og dårlige dager.

I går var formen min ganske bra. Doc spurte om eg ville være med å kjøre ATV, men eg vil være sikker på at halsen er helt bra før eg blir med å leke med fart og spenning. Han var derfor ute og kjørte med noen kamerater.

Eg fikk tørka støv, støvsugd og vaska klær i går, og det betyr at hele dagen i dag har gått bort i å hente meg inn igjen. Men det er helt greit, er utrolig hva man blir vant til. Eg velger å leve selv om eg har to kroniske sykdommer eg aldri blir kvitt, og da hjelper det å vite at noen drar nytte av det vi deler!

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

2 thoughts on “Derfor deler vi så mye

  1. Syns d er ett flott tiltak jg.Mange som følger dere pga.D dere gjør og at deres hverdag heller ikkje er A4.Syns selv at dere faktisk gleder andre i ein grå hverdag md deres påfunn og alvor.😊👏👏👏

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top