Derfor ingen blogg i går

Dette skulle være ei skikkelig koselig langhelg med feiring av Doc. Vi hadde invitert noen få gjester, og skulle slå oss litt løs igjen. Men så ble eg sjuk. Jada, crohnsen har blussa opp ganske kraftig i munn og hals, så eg er kraftig redusert nå. Synes jo det er litt leit, men vi prøvde å gjøre det beste utav det likevel.

Blir litt ekstra slapp under oppbluss

I går sov eg til langt på dag, og var så redusert av crohns og hjertebank at eg ikke engang gadd å skrive noe på denne bloggen. I dag derimot er formen kommet seg betraktelig, selv om eg fortsatt er godt sliten. Det som har skjedd er at eg pressa meg for mye på jobb en dag, ble skikkelig stressa, og da blusser det kraftig opp. Noen dager skal det ikke så mye til.

Vi samla litt familie ute i garasjen, og gjengen lagde koldtbord. Mens eg satt og slurpa i meg Pepsi max, satt de andre å kosa seg med annet i glasset. Fatteren og «onkel» fikk prøve boblebadet, og det var visst stor stas. Svigers og dattera til Doc var også innom en tur, så det var jo koselig.

Satt sammen to bord sånn at vi kunne overholde avstandsregelen, og dekka på masse mat

Nå er det bare avslapping og litt småting å drive med her, mens Doc driver på med litt forskjellig ute. Og selv om det ikke ble noe haraball er det helt greit at det bare er lørdag i dag, og en dag til før jobben kaller igjen.

5 thoughts on “Derfor ingen blogg i går

  1. IBD er en fandens sykdom, for å si det ekstremt pent. Ta vare på deg selv. God bedring 👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top