EKG’en ga uventa utslag

Jaja, så fort gikk det. Når man endelig har ei helg helt uten planer, ligger som et slakt på sofaen fredagskveld og føler at man har god tid, men så kommer plutselig søndagskvelden helt ut av det blå. Er vel kanskje sånn alle har det, men likevel da, kunne hatt bittelitt mer helg vel?

Tassen starta dagen min som bare Tassen kan, med et bøks opp i senga, rett på EKG’en, og kjørte den kalde snuten sin rett i fleisen på meg. Da var det ingen bønn der i gården, han jobba iherdig for å få meg på føttene. Grunnen var like logisk som vanlig, Doc holdt på med frokosten, og Tassen stressa oss i gang for å få rester. Utspekulert type, ganske så smart.

Moro så lenge det varte da!

Det har vært en fryktelig lat søndag, helt herlig. Foruten litt klesvask har vi slappa godt av, så kanskje det er like greit med jobb i morgen? Doc sto for middagen i dag da. Potetbåter, ytrefilet av svinekjøtt, og peppersaus. Det var nydelig på smak, men vi oppdaga at det var nesten bare fett. Alle (utenom Tassen da) mista appetitten litt, så Doc freste noen pølser i full fart, og vips så var middagen i havn. Nydelig til og med!

Ellers har eg tatt av meg EKG’en i kveld. Skulle helst gått med den til mandag, men nå klødde det så fryktelig, og begynte til og med å svi litt. Kan vel trygt si eg har reagert på pads’ene, for der ser det nå ut som eksem, bare at det brenner. Ikke det utslaget man forventer av en EKG liksom. Har smurt det, og regner med det går over. I morgen er det tid for å levere inn dette utstyret, og ta noen flere tester, så får vi se hvordan det står til.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

2 thoughts on “EKG’en ga uventa utslag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top