Fornærma bikkje, fornøyd matmor!

Fortsatt sjukemeldt med disse såra i naien, et bulka skrog som burde vært kondemnert, og en mygla mage uten forvarsel sto eg opp med Tassen i morges. Doc stakk ut døra på vift før fugla feis i morges, han skulle få slippe å måtte gå tur før han dro. Tassen fikk gjort sitt, hvilket også undertegnede rakk i siste liten etter tur, og så kunne dagen starte.

En lettere fornærma type etter vet-besøk. (Bånd på fordi døra sto oppe, men han ville ikke være ute)

Eg hadde faktisk litt på agendaen i dag. Tassen går på en sånn 28 dagers ormekur, og siden den går ut i morgen måtte han innom veterinær i dag. Det er ingen enkel oppgave må vite. Sist Doc var inne med han klarte han å lure Doc, han gjemte pillen i overleppa og lata som han svelga! Smarting vettu. Heldigvis er det en matbutikk vegg i vegg med vet, så eg fikk tak i leverpostei, og da gikk både postei og pille på høykant. Tror ikke han i hele tatt kjente på smaken.

Ja, det er helt vanlig med oppbluss på starten av sommeren, den kommer ofte litt brått på crohns’n. Greit å måtte slappe av da!

Etterpå måtte eg en svipptur innom apotek og matbutikk, som seg hør og bør på en mandag. Ikke stort å skrive hjem om der annet enn at Cubus ligger like ved, og kortet ble dratt for noen truser og en neglelakk. Derfra dro eg rett hjem igjen, hvor eg havna i vater på terrassen så fort varene var på plass. Jo, det har selvsagt blitt flere turer med Tassen også, han har jo hyppig vannlating og gjør ikke stort fra seg på egen eiendom. Greit han er reinslig da.

Viktig å få godt grunnlag før man prøver olje, ellers blir man bare brent!

Hadde egentlig ikke tenkt å nevne det da oppfordring til soling er «fy fy», men eg regner med alle som leser her er obs på farene som bl.a hudkreft. Eg jukser nemlig av og til, ja, veldig sjelden, i frykt for å overdrive. Har man en hudtype som raskt tar farge, og man alt har et godt grunnlag, da kan DENNE gi en skikkelig boost på fargen. Men vær så snill og ikke overdriv, det vil i beste fall resultere i rynker! Eg tipser bare pga fargen eg fikk etter ÉN dags bruk, og det holder lenge.

 

Snap / Insta

One thought on “Fornærma bikkje, fornøyd matmor!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top