Koronatest og julestyling!

Reklame |

Jess, i går ble det nye vernesko! Ikke at det er noe big deal, man får nye når man trenger, men eg har bare ikke tenkt på at de kan ha noe å si før nå. Eg tror eg prøvde åtte par før eg fant noen som var gode, ekstra brei lest, god lufting og myk såle. Og ja, så prøvde eg først med mine spesialsåler, men det funka dårlig. Kryss fingrene for at skoene i det minste hjelper på resten av kroppen da, for nå er eg så sliten at eg driver og blør neseblod i tid og utid.

Gir ikke opp, er her enda!

Følte meg faktisk ordentlig syk i går, nesten litt sånn feberfølelse og snufsen med sår hals. Vi vet alle hva det kan bety, så hjemme stakk eg pinnen i hals og nese for å sjekke. Heldigvis var den negativ! Da er eg sikkert bare sliten. Før du evt vurderer å klikke for at eg nevner koronatest; i fjor hadde eg korona i til sammen fem-seks måneder i to omganger, og frykter gjentakelse. Gidder ikke diskutere den saken.

Ellers kan eg meddele at eg fikk mange positive tilbakemeldinger på julekjolene i går, veldig hyggelig at dere liker det eg deler. Men vi må jo også ha noe tilbehør til dette, så eg har leita frem ting i inflasjonsvenlig prisklasse!

Eg synes DISSE øredobbbene og DETTE smykke ser eksklusivt ut på avstand, og det uten å ruinere deg! DENNE veska rommer både tlf, nøkler, lommebok og snus eller røyk om nødvendig! På beina kan DISSE passe til det meste av penklær, og skulle du føle deg sliten har du bare DISSE under øynene 20 min før du sminker deg!

 

Snap / Insta

2 thoughts on “Koronatest og julestyling!

  1. Jeg har ikke hatt korona før… men fikk det nå.. positiv covid – og er helt utslått! Bra det ikke var det du hadde nå! Den kjolen må jeg sjekke ut 🙂
    Lag deg en fin fredag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top