Magisk påske!

Jada, eg sa vi skulle dele våre påskeplaner på bloggen, men det har gått i ett bankende kjør, så det gikk litt fra meg her. Skal prøve å gi en oppsummering samt planen videre i korte trekk her, for det kommer til å gå i ett videre. Det beste vil nok være å følge oss på DOCOGDASK på snap da alt deles fortløpende der. Er så enkelt og greit å dele der, og nå som blogg er et synkende skip, og snap faktisk betaler litt, så er valget greit.

Klar for 80 tallsparty!

Siden vi har tatt ut ferie starta vår påskeuke sist helg. Lørdagen stakk vi til Kvam en tur, ja altså, Kvam ved Vinstra. Det var duket for 80 tallsparty, og siden vi ikke leker fest kjørte vi stilen fullt ut. Doc var rocka med hockeysveis og eyeliner, mens undertegnede kjørte en look inspirert av Jane Fonda. Gjengen vi var med var inspirert av alt fra Cindy Lauper til laydback camping, og vi rocka virkelig festen!

Nydelig sted!

Søndagen møtte vi mamma og pappa hjemme, hvor vi dusja og spiste, og fikk henta DENNE favoritten før vi dura ned mot Notodden. Med et uregjerlig vær tok vi mandagen videre til Seljord hvor planen var å stå to netter, for onsdag skulle vi tradisjonen tro til Kviteseid. Der stoppa det vettu, for da vi våkna tirsdag var det 12-15 cm snø, og panikken greip oss. Det er ikke akkurat vinterbil dette, forferdelige dekk på glatten, og ingen turte ta sjansen på de bratte bakkene.

Svipptur innom Radøy!

En helomvending ble gjort, og i all hast endte vi på ville Vestlandet ut på tirsdagskvelden, på tunet til mamma og pappa på Radøy. Dautrøtte som vi var tok vi oss en middag før vi luska oss stilt i seng. Onsdag morgen var det bare frokost og dusj før bobilene var på hjul igjen, men denne gang skulle vi ikke lange stykket. Etter litt handling i Knarvik, gass og dasspapir på Hylkje, parkerte vi på Feste ved hytta til venner.

Doc ble brått Duck

Etter velkomstdrink og gode klemmer fikk vi servert god mat, og vi har trimma lattermusklene. I tre dager har vi virkelig kosa oss med masse trivelige mennesker, mye god mat, og ikke minst morsomme påskeleker som kunne vekke de værste konkurranseinnstinkt! Selv med regn, regn, og atter regn, og endring i planer har det vært en magisk påske altså. Nå er vi omsider hjemme igjen hvor det blir to dager med litt avslapping, litt opprydding, og fortsatt god mat! Og ja, snap oppdateres hyppig!

Følg gjerne på snap, der deles det meste!

5 thoughts on “Magisk påske!

  1. Koselig å se fra påsken din🙂 Strålende påske her også, ikke været, nen på det sosiale 😉👍 Penger har aldri vært min motivasjon for å blogge, så jeg holder meg nok her så lenge jeg har muligheten 😏 God påske videre 🐥

    1. Det var ikke min motivasjon de første åra, men når det bare går nedover på både lesere og det lille eg hadde av inntekter her, så er det ikke like kos som det var før 🥰

      1. Skjønner det 🙂 Jeg har liksom aldri vært høyt der oppe, så jeg ligger ca på samme antall sidevisninger som før. FÅ. Har liksom aldri tatt av helt 😀 Men jeg har det som en hobby ved siden av jobben min, når jeg har tid. Jeg orker ikke flere sosiale medier tror jeg. Så da blir det dette. Synes det er synd du ikke er her. Likte at du var her ofte 🙂

      2. Det var litt mange sosiale media her også. Har både insta, snap, TikTok og fb, og da ble det smør på flesk å også skulle skrive om alt eg deler andre steder 😅 Valgte den som gir best respons og ekstra cash 🤩

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top