FIN I BIKINI

 

I dag har vi stort sett bare blitt sittende på vårt idylliske campingtun her, mens Doc og fattern har vært på noen handleturer da. Sola har steikt og det har gått hardt utover solkremen. Noen myggstikk rikere her og der selvsagt, og vommen er fylt med grilla laksegryte. Vi har det egentlig ikke så vondt, bare litt varm og tørst.

Man blir jo gjerne litt slitne av denne varmen, så det har blitt til at vi hat måttet sitte helligt i ro. Har bare veksla litt mellom å sitte og å ligge, bortsett fra da eg og Doc gikk i kiosken for å kjøpe is. Lollipop og Gigantis var ikke feil, det kjølte jo ned ei stund da, men så kom varmen igjen. 

Det vi til slutt kom frem til, som vi i bunn og grunn hadde planlagt i går, var at en dukkert ville friske opp i verste varmen. Dermed gikk hele gjengen ned til Logen for å sjekke ståa. Eg og søstera mi hadde forberedt oss med bikini, så vi vandra uti med en gang. Litt evje her og der gjorde at søstera mi ble litt stifinner, og da hun fant et punkt hvor Lågen rakk til rett over knærne, la hun seg bare på svøm.

Meg var det noget verre med, eg prøvde å dilte etter, men det var jo så kaldt at strikkepinnetuppene syns gjennom den vatterte bikinioverdelen. Omsider, etter mye mas, heiv eg meg på svøm eg også. Det var godt det var grunt, ellers hadde eg vel gått under tenker eg. Da eg reiste meg opp var søstera mi på svømming igjen, mens faderen sto til knærne og Doc sto til anklene. Faderen hadde jo lagt seg på svøm hadde det ikke vært for at han hadde mobilen i lomma, selvsagt. Ja det var det han sa selv i alle fall. 

Nå er tempen helt perfekt her, og vi kan velte oss ned i solstolene igjen. Nå som vi har trimma litt, er det oss vel unt med litt snacks på bordet, eller?

 

 

 

 

8 thoughts on “FIN I BIKINI

  1. Bente johansen: Eg kjøpte på eBay for mange år siden, men dem har slutta med mye sørstatsting. Det meste eg har handla av sånt i seinere år er kjøpt i USA 😉

  2. Flotte bilder . Nå om dagen er det alltid godt med ett forfriskende bad . Tror ikke jeg har badet i Norge på mange år . Flaut 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top