Mulig upopulære meninger!

Godt med helg eller? Her ligger eg henslengt på sofaen, har trylla bort en pose chips, og Doc har lagt seg. Siden det nå har skjedd fryktelig lite nevneverdig her i dag, så tenkte eg å dele noen tanker som har dukka opp.

Er veldig mange som har ønska oss god påske alt, og joda hyggelig det. Doc har jo faktisk fri neste uke. Men vis nå litt hensyn da folkens, eg må jobbe tre dager til, så jada, bare gni det inn at alle andre har ferie. Joda, eg og kunne nok tatt ferie, og jaggu har eg da fri torsdag til mandag, da sparer eg tre dager til seinere da vi forhåpentligvis kan reise litt.

Jobben kaller den vettu… (Dette var forresten på vei hjem fra jobb i går, ikke blå himmel i dag)

En annen tanke som slo meg er om Norges største blogger, Sophie Elise. Hun har fått kutta opp dekkene på bilen sin. Noen har fulgt etter henne hjem til borettslaget hun bor i, hvor det stort sett bor bor småbarnsfamilier og eldre, og kutta dekk like etter hun hadde parkert.

Ja vi har alle vår mening om henne, er mange som mener at alle influencere er stokk dum. Eg personlig tenker hun har gjort mye riktig, for det er ved å provosere og faktisk spille dum at man når ut til folk i dette landet. Hun er tøff som tør!

Men når man velger å gå så langt å gjøre hærverk på en bil som står parkert i et borettslag fordi du «føler» ei styrtrik businesskvinne er dum, da er du ikke annet enn en tosk. Et sjalu null, det er du som er den virkelige taperen her.

Uansett hvilket vær det er, så må den bikkja drite minst tre ganger daglig.

Nå har det vært nydelig vær hele uka mens eg har jobba, og nå som helga kom, nei da skal det bøtte ned. Det er så surt at eg til og med har titta på sånne HER som erstatning til solveggen, kjøpte ikke da. Vel, dette østnorske striregnet er hva vi kaller yr på Vestlandet, men surt er det, og bikkja må tørkes etter hver tur. Så sjekka eg langtidsvarselet da, og det ser ut til å bli mye fint utevær i påsken. Da blir det nok vin på terrassen ja! God påske på onsdag da!

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

7 thoughts on “Mulig upopulære meninger!

  1. Lavmål det dei gjorde med dekkene til Sofie Elise altså,er det mulig,og å synke så lavt😞Men det overasker meg desverre ikke lenger,mye syke folk rundt,som bare vil andre dritt😡Vi får håpe på sool neste uke,jeg har tenkt å finne fram grillen til første grilling i år🤗

  2. Heheh ja jeg syns d ikke er mye pent å gni det inn 🙂
    Men beklager – god påske 🐥🐥 Eg e jo hjemma uansett då eg e på vei te å søke uføre og kronisk smerte/ div andre ymse diagnoser Som tuller alt til i kroppen – men nok om d❤️🙏

    Eg e heilt enig med det du skrive om
    sophie Elise – man er ikke mye «mann» når man følger etter en person å gjør hærverk på dets private ting!!!! Det er sååååå lite vits tenke eg!!!! Å ødelegge en annens persons eiendom/ private eiendeler – da syns jeg d er lite «mandig»
    Nå har jeg ikke fått me meg eller lest om d då eg ikje følge hennes Blogg – men eg har jo fått me meg det som har vært i media! Hu e jo ikje ei dom dama d! At hu kan provosere er èin annen ting – men hun har jo nådd ut te mange LG er jo i grunn ett godt forbilde sånn sett har jeg forstått ???? Eller er det bare jeg som er heilt rar her ???

    Men her på Vestlandet så me bor (Rogaland – Karmøy kommune- Vormedal) så er det heilt nydligt vær:)) sola skinne litt blå himmel men en del «lette» skyer!!!!

    Så i dag skal mammen trosse smerter Som er i kroppen – ra med mann å barn og ei veninna med venner (vår kohort) – ut på tur i skog og mark! Ta med primusen og koke/steke pølser og koke kaffi/kakao 🐤😁 det er slik ungene husker! Så får smertene bare komme i kveld/mårå:) 🌺❤️

    Men så må du og DoC ha èin nydlig påske (når du endelig får gå på fri😁) å nyte sen så godt den kan nytes🙏 Håper og 🤞 for nylig vær i påska både der og her 🙂

    Hilsen ei så Aldri kommentere på blogg (Første gang) 🌸🌺🌸

    Å til slutt Digge digge dåkke to🌺 elsker bloggen din – følger med slavisk 🙂

    Klemz (uuups beklage langt innleg🤦‍♂️)

    1. Nå vites det ikke om det er mann eller kvinne som har gjort hærverk enda, men uansett er det den tapende parten i samfunnet som gjør sånt. Og om hun er et godt eller farlig forbilde strides de lærde om. Mange kontroversielle ytringer fra den kanten, men hun har også gjort en del bra ting 🤠

      Kos dere masse på tur og ha en riktig fin påske 🤠🤩

  3. Synd at noen kan gjøre en slik hærverk. Noen som er misunnelig kanskje?
    Eller fint med hunden kanskje. Man får trene selv også:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top