Ordentlig bomtur i dag!

Dagen starta som dager flest denne uka, trøtt og miserabel, men skulle ikke så tidlig på jobben heldigvis. Kunne få hvilepuls før eg skulle kjøre, så eg huska å ta med kaffekopp og noe mat. Var ved friskt mot, for i dag skulle eg jo til spesialist med øresusen. Var spent på hva de kunne finne, og om de i hele tatt ville finne noe som helst.

Stempla ut litt etter lunsjtid for å ha god tid, og satte meg i bilen. Starta og lot den gå mens eg fant adressa, for så å kjøre rake vegen til Råholt Øre-Nese-Hals. Fin flyt i trafikken og fortsatt god tid, så da eg kom frem skulle eg bare dobbeltsjekke adressa i SMS’en, hvilket eg alltid gjør på nye plasser. Der var det noe som skurra, klarte ikke helt å koble det med en gang.

Eg hadde gått glipp av det alle de gangene eg hadde titta på den mld tidligere, det sto 11.02.22. Hm, er det ikke 4/2 i dag da? Pokker! Der sto eg på parkeringen utenfor nøyaktig ei uke for tidlig, snakk om god tid ja. Nei, da var det bare å snu og kjøre hjem da.

Elsker denne kjolen, ja selv om en var litt utilpass med selvutløseren på kamera.

Var naturligvis hjemme før Doc, så eg starta på middagen. Og jo, så ringte eg han fordi det var krise i heimen, fredag og tom godteskuff her! Han kom hjem med masse snacks og godt, og fullførte middagen. Fikk endelig prøvd nye kjolen ordentlig og knipsa et halvkleint bilde i dårlig lys, mer fornøyd med kjolen enn selve bilde da! Kjolen finner du HER, den er fortsatt på tilbud, og passer like bra til boots som Birkenstock eller hva enn du måtte ønske!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top