Mitt bidrag til miljøet

Fikk litt mer søvn i natt, eller i morges for å være nøyaktig. Så fort folk kvikner til og begynner å røre på seg så det blir litt støy klarer eg stenge ute øresusen, så med 50% nå fikk eg noen timers søvn før jobb. Fortsatt trøtt og gretten, men hakket bedre enn i går da.

Det gikk egentlig helt greit på jobb, helt til eg oppdaga at kaffekoppen ikke var med. Du vet eg er trøtt når den står igjen på kjøkkenbenken! Vel, det fikk heller gå med et pappkrus på meg i dag. Det skulle jo være ett av mine bidrag til miljøet å slutte å bruke de pappkrusene på jobb, fordi to kopper daglig blir 440 kopper i året. Hvor mange trær blir egentlig det på ett menneske?

Det får bli bilde i godkjolen foreløpig!

Mine andre bidrag er å unngå overforbruk, hvilket eg føler eg mestrer. Joda, eg kjøper klær og sånt nytt stort sett, men så har eg det i 10-15 år også da. Siste nye veske er over 10 år gammel, den kjøpte eg for 4 dollar på Walmart. Ikke rart ex-leieboeren synes den er stygg.

Etter jobben var eg innom Kløfta, måtte fylle fryseren nå som Rema hadde så gode tilbud. Og ellers hadde eg fått mld om at kjolen og veska mi hadde kommet, så det fikk eg henta. Gidder faktisk ikke prøve og ta bilde nå, men eg skal prøve å få det til i løpet av helga. Kjolen var som forventa, lett behagelig stoff, og veska rommer akkurat så mye som eg trenger drasse med meg. Da slipper eg kjøpe veske på 10 år!

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top