Advent! Luke 19!

19.desember utsetter vi en plan!

I dag har eg tillatt meg selv en liten pause, for nå har eg akkurat gått på ferie. Planen var jo å pakke siden vi egentlig skulle kjøre i morra, men sånn ble det ikke likevel. Nei, for eg fikk tlf fra sykehuset i dag, og enda eg presiserte at eg skulle på ferie 20.des, presterte de å sette meg opp på time 21.des. Jepp, så da må ferien utsettes, og pakkingen kan eg gjøre i morra!

Så i dag har eg lagt planene til side, nå skal Dask slappe av, noe flere husmødre av og til gjør. Her har vi inntatt sofaen med popcorn og noe moro på TV, og Tassen er jaggu også med. Det å gi bittelitt faen er faktisk ikke så verst.

Follow my blog with Bloglovin

2 thoughts on “Advent! Luke 19!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top