Går rette veien!

Herregud, i dag har eg glemt alt som har med blogg å gjøre. Ikke det at eg har det travelt, heller tvert i mot! Helga har bydd på mye avslapping, og litt husarbeid for min del, så formen er stigende. Mens Doc har styrt på i bobilen. Det ble litt mer folie enn planlagt der, men utrolig kult resultat foreløpig. Er så konge at han har drevet med profilering, for da fikser han sånt veldig kjapt og fint. Og så har han stussa bordet litt så vi fikk bedre plass, det var heller ikke dumt!

Eg har blitt den som sier «lykken er et spøt»

Eg har jakta sola i dag, og det var ingen enkel jobb. Det var ikke akkurat sommertemperatur ute, og med litt vind var det en kamp for å få litt farge på beina. Eg satt ute på formiddagen i sommerkjole og ullgenser, like rundt hushjørne hvor det trakk minst. Strikketøyet var med ut, og det fikk kjørt seg. Siden absolutt alle småskyer klarte å finne veien fremfor sola ble det litt for kaldt, og eg måtte trekke i hus hvor klesvasken var ferdig.

Tassen maste om tur, så da var det bare å bytte ut sommerkjolen med turklær, og på med raske sko. Planen var å rusle rundt Borgen, og Tassen smilte og logra når han så hvilken vei vi gikk. Så lykkelig, og fant alle innleggene på grøftagram, kommenterte og likte nesten alt. Men vi skulle ikke langt opp i bakken bak skolen før det begynte å gå treigt, og da vi var halvveis oppe gikk Tassen sidelengs over veien med blikket festa på meg. Det var hintet, Tassen hadde gått langt nok og ville hjem.

Blir bra mot mygg dette på seine sommerkvelder!

Siden turen har han bare lagt og sovet, ikke engang reagert når vi har spist. Og ut over kvelden har eg bare strikka, og er snart ferdig med første knestrømpen! Selv om det har skjedd noe rart underveis her, og det kan se merkelig ut for de som KAN strikke, så er eg både imponert og stolt over hva eg har fått til!

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

6 thoughts on “Går rette veien!

  1. Kjempefine sokker 😃 Strikker mye, men kan ikke se hva som ev. har gått galt? De blir gullegode mot myggen 😁👌

  2. Jeg synes du skal slutte å snakke deg selv ned når du får ros 😉
    Når du har skrevet som du har gjort, og får fine tilbakemeldinger, ja da er d på sin plass å si tusen takk😊
    Jeg ble hoppende glad for at flere enn meg har hjemmestrikka knestrømper 🙌🏻🙌🏻
    De blir knall 🤩

    1. Snakker meg da ikke ned, det ER mye provisoriske løsninger og feil her da 😂😂 Men eg skriver ikke at det er stygt og dårlig arbeid, er forskjell på fakta og nedsnakking/klaging 🤩🤠
      Takk 😅🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top