Fikk overraskelsesbesøk!!

Reklame |

Sleit litt med å komme meg opp i morges, for eg ble sittende å strikke ferdig sokken til klokka passerte halv ett i natt. Vet forbannet godt hvor dumt det er med tanke på formen min, men klarte ikke legge den fra meg. Morgenstellet gikk unna, og på spørsmål om hvordan øyet mitt er blitt etter eg glei på isen i vinter, kan eg svare at takket være DENNE dagkremen er arret nesten borte! Har brukt den i mange år nettopp fordi den funker mot ujevnheter i huden, og den er på tilbud nå!

Ikke mye arr igjen her!

Etter jobben skulle eg innom Ahus med en ny fekalprøve, for eg hadde så høye verdier sist at eg måtte ta en kontrollprøve. Da eg dro fra jobben oppdaga eg at den lå igjen hjemme, så eg måtte skynde meg hjem for å hente den. Der venta selvsagt en overivrig Tass, som var så gira for å se meg at han ble pissetrengt. Etter en rask tur, en svipp innom do, og med prøven trygt i passasjersete, gikk ferden mot Ahus.

Ser ikke arret på avstand lenger!

Hadde ikke kommet lenger enn rett bort på motorveien før eg skimta en kjent bobil, og jaggu var de kjent de to som satt inni også. Det var muttern og fattern som plutselig kom på besøk! Vi visste de var på tur i øst, men ikke nøyaktig hvor de var, så dette var superkoselig. Bare synd eg måtte på Ahus.

Nå var det raskt å levere prøven (kunne ikke sende i posten fordi de må analysere den fort), så eg kunne returnere med en gang. Da var klokka 14.45 og rushen var i full vigør, det gikk så treigt, og mange bilistene, som forøvrig satt og lekte med tlf, tok stygge sjanser. På veien måtte eg ha diesel og snus, med kø i tillegg tok jo dette en evighet.

Der var gjengen på plass!

Vel hjemme kunne eg endelig si «hei» til muttern og fattern, og de hadde middag klar i bobilen sin, så da senka skuldrene seg. Etter mat gikk eg, muttern og Tassen en god tur i sola, og etterpå satt vi alle lenge i solveggen. Ellers har vi stort sett slappa av utover kvelden, og gleder oss nå til helg hvor vi skal slå følge på en liten bobiltur!

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

4 thoughts on “Fikk overraskelsesbesøk!!

  1. Den dagkremen må jeg teste ut, normalt sett er jeg skeptisk til alt som lover for mye men prøve det må man. Håper dere får en strålende bobil helg 😊

    1. Takk 🥰 Biotherm aquasource har flere varianter, og eg synes alle er gode. Bruker også den i stedet for aftersun i fjeset, så eg er veldig fornøyd 🤠🤩

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top