Har innsett min avhengighet

Andre arbeidsdag og eg er alt utkjørt, dog noe selvforskyldt. Doc sovna litt på sofaen i går, og siden han nekter for at han snorker skulle eg benytte meg av den ypperlige sjansen til å filme han. Tja, for å si det sånn, eg våkna en halvtime seinere med tlf i hånda og snusen fortsatt i kjeften, hadde slokna selv. Det resulterte da selvsagt i at eg ikke fikk sove på kvelden, og dro da (som vanlig) frem tlf for å spille Candy Crush.

Det er min akilleshæl. Får eg ikke sove spiller eg meg i søvn, og det har skjedd så mange ganger nå at eg ikke husker hvordan eg sovner uten. Dette går ikke lenger, eg har innsett min avhengighet og bestemte meg brått og brutalt for å slette alle Candy Crush spillene eg har på tlf. Nå lurer eg bare på hvordan eg skal få sove i kveld, mens eg sitter her og vurderer å bestille DENNE. (Har prøvd diverse, og trenger ikke tips fra andre enn fastlegen som vet hva eg tåler)

Sitter her på dasslokket, trøtt som et uvær, spent på natta!

Vel vel, litt om dagen i dag da, for denne tirsdagen var blåere enn mandagen gitt. Starta med at det slo gnister fra Forden da den sto på tining, som om eg ikke var mygla nok i morges, så en kan trygt si at uflaksen følger oss inn i nytt år. Det ble Subaru, og eg kom på jobb nesten i tide, men det hjalp ikke stort. Der kunne eg ikke begynne å jobbe riktig enda likevel, for der lå det lapp på pc’en min at etikettprinteren ikke virka.

Normal slitasje, så fort IT-ansvarlig ordna det kunne eg begynne. Utfordringa nå var bare nå at eg hadde 2,5 timer igjen, hjernetåke deluxe, og mye å gjøre. Eg fikk i det minste ros av skrittelleren, og det er vel det viktigste. På vei hjem måtte eg atter en gang innom butikken, hadde glemt ting å lage lunsj av i går. Hjemme prøvde eg å fyre i peisen siden det bare var 11 grader, og tok en risikofylt tur på glattisen med Tassen, før eg datt ned i sofaen, hvor Doc nå også befinner seg i kveld.

 

@docogdask

2 thoughts on “Har innsett min avhengighet

  1. Ja den candy crush når søvnen ikke kommer, kjenner jeg til – eller ja – det hører fortidene til – for jeg slettet den! Håper du får sove til natten og nettene – og at du har sovet i natt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top