Greit å være litt bortskjemt!

God kveld god kveld! Ja nå er formen oppe og nikker igjen her, og det var som forventa. Før helga begynte eg jo å bli litt bedre, og vurderte da å dra på med 100% friskmeldt. Så kom helga med todagers 50 årslag, og det ble igjen revurdert noen ganger frem og tilbake. Eg endte på å prøve fullt.

Joda, både mandag og tirsdag ble hardere enn forventa, men eg holdt ut mine åtte timer begge dagene. I dag som eg er i god form ser eg jo at det var greit å holde ut, det hadde vært passe flaut å sykemelde meg for fyllesyke! Det gikk jo meget bra i dag, i alle fall frem til lunsjen. Da eg satt meg på en komfortabel kantinestol fikk eg merke hofta igjen, men men, det får gå.

#Leieboeren med gemal, greie folk å ha i hus det!

Vel hjemme var Doc godt i gang med middagen, her skulle det være koteletter av villsvin til hele gjengen. Ja for den som enda ikke har fått det med seg, #leieboeren er tilbake (@leieboeren på insta), og denne uka har gemalen hennes også vært med. Meget trivelig kar, og han er jaggu en tøffing som holder ut med denne gjengen, må vite.

Ja det er fint å være litt bortskjemt!

Ellers er det vel egentlig fint lite å melde om fra denne kanten i dag. Eller jo, eg skulle vaske badet, men det hadde Doc rukket før eg kom hjem. Han kommer fra et møblert hjem, og gjør mer enn mange andre karer. Godt fornøyd med han ja. Nei vi får se om det blir et mer spennende innlegg i morgen!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top