Spennende møte og multitasking!

Reklame |

Litt trøtt da eg reiste på jobb i dag, men det er vel egentlig bare normalt. Verre skulle det bli når smertene i mellomgulvet kom snikende. Smertene ble så ekstreme at eg måtte bare kapitulere og dra hjem mens eg enda klarte å kjøre bil. Er nok bare spiserør og magesekk som protesterer på noe eg spiste i går.

Veldig spent på det møte Doc er i!!

I dag hadde Doc noe veldig spennende på gang, han skulle i et møte som kan resultere i morsomme ting. Har jo så lyst å plapre, men kan dessverre ikke si en dritt om dette på en stund enda. Vel vel, da ble eg sittende aleine her noen timer, og ville benytte meg godt av tida.

Det ble full overhaling her. Siden formen ikke er på topp passa det å ta en jålekveld, så eg starta med ansiktsmaske. Kjørte på tjukt lag med denne HER, fordi den tar både svarte porer og ansiktshår. Så blanda eg denne fargen HER til bryna, synes den er lett å bruke og blir veldig fin.

Sorry, får ikke smilt ordentlig med dette her.

Til sist var planen å fikse neglene, men da var alt trynet mitt fylt med greier som gjorde at eg ikke kunne ha på briller. Der gikk den multitaskingen i dass, og ikke nok med det, eg glemte å ta tida på farge og maske. Men men, eg fikk da fjerna gammel lakk fra neglene og tatt en quick fix med filen i mellomtida, så får vi se da om eg gidder lakke de etterpå.

Forresten så er det masse bilder fra helga på insta nå, bare klikk på nyeste posten og sveip til siden for å se alle! Vi er @docogdask på insta!

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top