Eg er blitt forfatter!

Nei i dag kom eg meg ikke på jobb, for smerter holdt meg våken i natt. Lå eg på venstre side verkte bringa pga hjertebank, lå eg på høyre side verkte magen, og på rygg eller mage verkte hoftene. Painkillers funka ikke. Har tydeligvis lagt og vridd meg i natt, for lakenet lå bare i en krøll på min side. Sendte mld til sjefen, og hun ønska meg god bedring.

Utover dagen har formen blitt bedre, og eg har fått i meg godt med mat. Doc stekte elgburgere med småpoteter og bernaisesaus til, fantastisk godt, og mildt for magen. Det fine var at det er første gang på flere dager at eg ikke fikk vondt av å spise, men det negative må være at eg er tilbake på fråtsing.

I fotograferende stund på kveldstur med Tassen, selvsagt med refleks.

Logisk nok har eg ikke gjort så fryktelig mye i dag, sofaen har fått det meste av min oppmerksomhet. Joda, eg har da bært ut bosset og vaska litt klær, men det er vel ikke så fryktelig krevende. Og noen turer med Tassen selvsagt, men det er jo bare kos da.

Ellers har eg jo gjort noe litt mer spennende faktisk, som ikke krever noe fysisk anstrengelse. Eg ble spurt for ei stund siden om å bidra til ei bok om sykdom. Tenkte dette var spennende, og med mine sykdommer har eg jo erfaring innen tema. Følte meg unektelig litt beæra for tilliten da. Dermed har eg vært litt forfatter i dag og skrevet et kapittel, så nå er eg spent på boka når den kommer ut. 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

3 thoughts on “Eg er blitt forfatter!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top