Tom for skeier!

I morges hadde eg verken lyst eller planer om å stå opp, det var som om eg ikke hadde fått nok søvn enda vi la oss tidlig i går. Joda, eg lå riktig nok våken en del, men så mygla har eg ikke vært før. Sovingen skulle derimot vise seg å utebli, Tassen hadde nemlig andre planer. Eg fikk ryggmassasje i form av hopping på meg, han skulle vekke mor ja. Han la seg på ryggen min og snuste meg i øret, prøvde å vaske meg i nesa, fikk ei heftig klikkebyge, han var rett og slett en jækelunge!

Det ble ikke noe valg for meg å ta, for han hadde ingen planer om å gi seg før eg sto opp. Nei, da fikk eg flytta meg ned på sofaen da, så Tassen ble fornøyd. Doc hadde stekt egg og bacon, og det var dette Tassen var ute etter, for når vi begge her har spist, da vanker det rester vettu. Gleder meg til å bli ferdig med denne hestekuren, da vil bivirkningene forsvinne fort.

Greit med filter på dager man føler seg som et dass da, hehe!

Videre hadde eg en fjern drøm om å få til en dusj da, det var liksom på tide nå. Eneste problem, som for dere er bagateller, men for meg i dag var en stor utfordring, var at eg måtte gå opp etter rein BH. Forresten, siden BH er dyrt vil eg bare tipse om DENNE som er på tilbud, er behagelig på, og den er jo lekker da! Det tok vel ca to timer før eg gadd dra dette skinnet opp trappa for å hente den, men da ble det derimot en veldig rask dusj.

Du har kanskje hørt om de skeiene man har ved autoimmune sykdommer? Man starter hver dag med 12 skeier, og hvert gjøremål koster ei skei. Eg tror fem skeier forsvant alt innen frokost, og to røk med da eg gikk opp etter BH. I dusjen var det to skeier, ei for selve dusjen og ei for tørk og påkledning. Da satt eg igjen med tre skeier til resten av dagen. To røk da Tassen måtte på dass, og siste skeia ble flittig brukt på å strikke hæl på en sokk. Ellers har eg lagt som en bolledeig på sofaen her og bare slappa av.

 

Snap/Insta

4 thoughts on “Tom for skeier!

  1. Det var godt brukte skeier da 😀

    BH er skitdyrt… også er det slik at nå er det bare en typ BH som passer figuren min… imot før da jeg kunne bruke det meste.. og selvfølgelig er det den dyreste som sitter som støpt… 😀 Man finner det som passer som regel 🙂

    God ny dag til deg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top