Vel hjemme igjen!

Tror du det var godt å komme hjem i går eller? Det ble riktig nok litt seint, så vi gadd ikke begynne å bære inn ting. Tok bare med bikkjemat og toalettvesker, og lot kjøleskapet stå på til i dag. Da vi kom inn døra her sov leieboer og gemal alt, så vi hadde litt styr med å holde Tassen rolig. Han er ikke dum skjønner du, kjente igjen bilen utenfor, samt skoene i gangen som vitna om gjester.

Slenger ved et tilfeldig bilde fra sommeren, bare fordi det viser hvor mye vi koser oss i bobilen.

Ikke engang dusjen gadd vi bry oss om i går, den ble også galant utsatt til i dag. Doc som ville prøve å jobbe litt igjen dusja og dro i morges, mens eg selv ville få gjort litt før eg dusja. Starta dagen med å lufte Tassen før eg begynte å bære inn. Var ikke så mye som frykta, litt skittentøy og maten bare. Litt glad for at vi bare har plass til to maskiner klær på stativene her, for da slapp eg vaske mer enn det.

Mitt neste steg for dagen var endelig å dusje, og det var virkelig på tide med DENNE som har stått hjemme i hele sommer! Deretter dro eg på butikken. Fikk resept på en hostesaft før helga, og ingen av apotekene eg har vært på har den. På Kløfta kunne de meddele at de sliter med levering, og det er ikke noe annet tilsvarende de kan gi ut. Nei, da får det jaggu bare være da. Fikk heller handle litt mat og frukt i stedet, og så unna vi oss entrecôte til middag i dag.

Doc kom litt tidligere hjem fra jobb, han måtte kaste inn håndkle og dro til legen hvor han fikk en annen astmaspray. Så da sitter vi her igjen da, henslengt på sofaen fortsatt med long covid begge to. Blir noen veldig late dager nå, og eneste plan for uka er å vaske litt mer klær og bade Tassen. Han har forresten fått kallenavnet Gråtass etter å ha søkt skygge under bobilen i sommer.

 

 

TikTok / Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top