Påske du liksom!

Reklame |

Det er litt digg at det bare er to og en halv dag på jobb denne uka, og det var motivasjon nok til å sprette opp av loppekassen i morges. En befriende følelse å vite at eg har litt ferie i vente, hvor vi skal ut med bobil og møte folk. Men først jobb da, det gikk jo for så vidt greit, lunsjen var høydepunktet, men det er hovedsakelig på grunn av kantinedamene. De er helt fantastiske! Hode mitt har alt tatt ferie nå da…

Det ble plutselig mulig å være ute i sola igjen!

Hjemme sto fortsatt bobilen til mamma og pappa på tunet, både de og Doc var ute og nytte sola. Det var egentlig planen min også i dag, helt til eg fikk se meg selv i speilet. Dæven! Eg har fått farge i helga, har ikke lagt merke til det før i ettermiddag. Ikke mye farge, men eg har blitt bittelitt rød, så da var det på høy tid å rote frem solkrem og aftersun fra i fjor. Rart hvor brått det går fra vinter til sterk vårsol.

De har heldigvis ikke rukket å gå ut på dato enda, men nå er det tilbud på favorittene, så da kjøper eg i alle fall nye! Eg har brukt de samme i alle år, og kan absolutt anbefale DENNE solkremen, og DENNE bruker eg til aftersun. Da skulle jo alt være klart for årets sol, både nå og utover sommeren. Viktig å smøre seg for å unngå både hudkreft og rynker!

Det å måtte finne frem solkremen er en sann glede!

Ellers kan eg meddele at mamma og pappa har dratt videre i dag da, så skal vi møtes igjen i påsken. Når vi først er inne på påske, alle dere som sier dere koser dere i påsken nå; den starter faktisk ikke før torsdag! Eg vil ha meg frabedt at folk gnir inn hvor mye de nyter ferie mens eg enda jobber, det er uhørt og uakseptabelt. I disse dager hvor vi skal vise så mye hensyn burde vi også være woke ovenfor arbeiderklassen før eg blir dypt krenka og vonbroten!

 

Snap/insta

4 thoughts on “Påske du liksom!

  1. 2 og en halv dag? eller evt 1 og en halv nå da her i huset e det nedtelling te familietid😅🥳🐥🐰goood påske te dåkker når denj tid kommer

    1. Ja, 2,5 dag, men det er faktisk hverdag, ikke påske før torsdag uansett 😎 Eg skal ønske god påske så fort det ikke er vanlig hverdag eg 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top