Q&A etter gammelt!!

Er dere helt ute av rednecks gjengen?
Dette har vi svart på tidligere også, men kort sagt, vi har kontakt med flere der. Hender vi er med på fest med Norsk Redneckforening fortsatt, og vi har det dritmoro sammen.

Dette bilde ble tatt på midtsommerblót med Norsk Redneckforening, vi var riktig nok først på plassen, men etter det punktet la eg tlf i bobilen.

Hva jobber du med?
Eg jobber på hovedlageret til Ahlsell. Starta høsten 2010 og er her enda. Er en god og trygg jobb som eg trives i, men mange tror eg mistrives fordi eg trives enda bedre i helgene. Er nok bare fordi eg da kan ligge og røte meg til langt på dag.

Kan du anbefale en god hvitvin?
Litt usikker på om det er lov å anbefale alkohol egentlig. Noen som vet? For å holde det litt diffust kan eg si eg liker søte viner, og en av de har noen apekatter på. Er det innafor å si, tro? Men det beste er bobler!

Husker du la ut om en som ville kjøpe fisevideoer, gjorde du det?
Haha han har faktisk spurt flere ganger igjen! Tenkte først det hadde vært lettjente penger, bare se svaret på neste spm haha, men samtidig kunne det jo hende han bare skulle legge ut video for å drite meg ut offentlig, bokstavlig talt. Så nei, eg gjorde ikke det.

Tåler sykdommen din snacks og potetgull?
Njaaaa, kommer helt an på. Surt snop gjør bringa varm, potetgull gir luft i tarm. Er det godt nok til å veie opp for smerter og løping på do, da dytter eg i meg i god tro!

Akkurat den med smør og chili blir i sterkeste laget for magen min, men eg spiser den av og til likevel.

Kan du anbefale en billig ansiktsrutine?
Ja, der er eg god! Det vil si, eg gidder ikke styre med mye dilldall, tror ærlig ikke huden har godt av alle disse serumene, som de så fint kalles. Eg har i alle år vaska fjeset morgen og kveld med varmt vann på vaskeklut, tørka forsiktig, og deretter smurt meg med DENNE. Har også brukt litt dyrere ansiktskrem, men det ga mye mer kviser. Kan også anbefale å skrubbe max annenhver uke med DENNE.

Har du noen gang solgt undertøy?
Har fått en del tilbud, og vurdert et par ganger å takke ja for så å sende Doc sine undiker med bremsespor og det hele, men aldri blitt noe av, nei.

Hvor har du kjøpt den røde parkasen din?
Den fikk eg av dattera til gubben, er nok ikke ny, og akkurat den fargen har gått ut nå, men HER har du samme modellen i en litt lysere. Kjempefin den også, og på tilbud nå!

Meget god denne parkasen da, og fin!

Hvorfor er ikke Doc mer med på snap?
Han er ikke så begeistra for å bli med på alt fjaset mitt, og det er jo eg som styrer snappen. Skal prøve å få han litt mer med fremover!

Snap / Insta

One thought on “Q&A etter gammelt!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top