Q&A januar (no2)

Reklame | Lyko

Glemte helt spm&svar sist helg, så da får dere dobbelt opp men svar på både spørsmål og rykter i dag! Vi begynner med spørsmålene.

Vet du hvilken influenser som er i fengsel nå?

Ja det vet eg, men eg kommer ikke til å nevne noe om hvem, for det er ikke min jobb å si. Kan bare si at eg ikke kjenner vedkommende personlig.

Hvordan går det med treningen?

Trener ikke så fælt egentlig, men går jo turer med Tassen da. I dag var eg og leieboeren på skautur med Tassen, og der var det så mye gode lukter at det nesten ble litt småløping.

En Tass på tur med mor

Hvor lenge har du og Doc vært sammen?

Vi ble sammen pinse 2014, og gifta oss pinse 2015, så det har jo blitt noen år.

McDonalds eller BurgerKing?

Er det lov å svare Max? Det er hakket bedre, men nye BurgerKing på Kløfta er ikke så verst.

Hvordan kjenner du Aurora Gude, og hva synes du om henne?

Nå kjenner eg ikke henne så godt personlig da, men det hender vi skriver litt på DM. Har fått inntrykk av at hun er veldig snill og omtenksom, og hun er ikke noen dum jente. Hun er faktisk veldig morsom og oppegående.

Har du i heletatt noen skjønnhetsprodukter?

Hehe ja eg har faktisk en del, men eg er ikke den som sminker meg uten at det er noe spesielt som skjer. Til daglig bruker eg DENNE kremen, DENNE deoen, og DENNE sjampoen som tar gulskjær i håret. Det holder vel egentlig når man jobber på et lager. 

Hvilke helseplager har Doc?

Det er noe han vil holde litt privat foreløpig, så det kommer eg ikke til å skrive om på bloggen uten at han vil det. Eneste vi kan si et at han går til utredning for å finne ut hva det er.

Hvor gamle er dere og hva jobber dere med?

Dask er i 30 årene og jobber på lager, mens Doc er i 40 årene og jobber med målinger og analyser under sprenging.

Trives på lageret!

Har du hatt sex med Doc?

Nei, vi lever i sølibat, er bare gift for moro på femte året.

Hvilket type spabad har dere, og erfaringer med det?

Vi har Lay-Z spa og er fornøyd med det. Bare litt dumt at pumpa stopper etter tre dager, da må man slå den på igjen så ikke vannet blir ekkelt.

Har sett dere alle på TV, er dere så voldsomme alltid? Drikker dere så mye i hverdagene? Er noe regissert?

Nå er jo dette litt av grunnen til at vi trakk oss, for vi ble fremstilt som om vi bare drakk. De hverdagslige tingene kom ikke med lenger. Aner ikke om noe er regissert nå, men det var i alle fall ikke det i de to første sesongene. Da ble det meste filma i helger.

Er dere på redneckfest noen ganger?

Ja, vi har en liten forening sammen med Rype, der er vi på fest flere ganger i året. Du kan følge oss på Forente Rednecks Norge.

Første gang jeg så på Norske Rednecks var du digg. Hva skjedde etter det?

Haha du det har eg og lurt på! Sikkert en kombinasjon av sykdom og det å være gift med en som har fløte i alt…

Og så ryktene.

Ryktes at du ble sjalu på charterfeber fordi Doc var så gira på homsebar.

Nei, eg blir sjeldent sjalu, og Doc er en godgutt som er helt super med alle nye mennesker vi møter. Og så er han hetero og trygg i sin legning, så han har ingen problem med å gi en klem eller danse med en annen mann.

At dere liker biler.

Jepp, kan se sånn ut.

At Tassen er kjempesøt

Det stemmer!

En som vet han er søt

Dask går på amfetamin

Vel, da må eg skuffe deg, eg har ikke prøvd noe narkotisk stoff, har ikke en gang turt å prøve hasj. Både Doc og eg er sterkt i mot all ulovlig rus, så den som har spredd det rykte har nok større problemer selv.

At dere er uvenner med Monika og Kristian

Vi har svart på dette før, men siden spørsmålet stadig dukker opp tar vi det med en siste gang. Vi har ikke samme kontakten som før, resten er privat.

4 thoughts on “Q&A januar (no2)

  1. Dere er finaste jag känner till och glad för att ha blivit känt med dere. 🤗
    Men.. bli utsatt av vilka frågor folk kommer med.
    Vad i all världen.. har folk med, vad ni har o gör??
    Hade icke svarat ens.
    Ja en fortsatt fin dag, så ses vi väl igen snart. 🤗💖
    Kram till er båda från mig Anette 😊

    1. Vi har en app hvor folk kan spørre helt anonymt, og da blir det jo mange rare spm selvsagt. Vi synes det er moro å svare på dette da 🤠

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top