CharterRednecks? Vi svarer!

Det er igjen tid for en runde med spørsmål og svar, vi får jo mange spørsmål om alt mulig rart, og en del av spørsmålene går jo igjen. Da er det greit å svare på bloggen sånn at alle får samme svar. 

SONY DSC

Kan dere starte med YouTube? Vi vil se mer av dere!

Hehe vi har faktisk en YouTube kanal, men er ikke så flink å legge ut ting der. Kom med forslag av hva dere vil se, så kan vi jo prøve å lage noe! Kanalen vår kan du abonnere på HER

Kommer dere til å bli med i flere sesonger i charterfeber?

Vi vet ikke noe om det blir mer enda, men skulle det bli mer og vi får spørsmål må vi nok ta det som det kommer. 

Hvorfor er det så mye klaging og frekke folk på denne sesongen av charterfeber?

Nei du det aner eg ikke. Kanskje noen er vant til en bedre standard enn hva Granca har å by på? Vi synes det er helt topp der, så vi hadde det skikkelig artig, bortsett fra den flygeturen der vi hadde dødsangst.

Var dere oppe i lufta flere ganger? (Paraglider etter båt på charter)

Nei, eg og Doc var bare oppe en gang. Men det som ikke ble med var at Nina også var oppe, hun flaksa skikkelig, så det burde jo vært med synes vi. 

Doc som brekker seg av det meste, hva liker han egentlig?

Doc spiser egentlig mye forskjellig, han er ikke så kresen som det ser ut til. Han spiser til og med smalahove, mer enn mange av dere gjør, hehe! Regner med alle med vettet i behold brekker seg av surstrømming, og den blekkspruten han fikk på granca var faktisk forferdelig. 

Kunne dere vært med på bloggerne?

Hehe vet ikke om vi hadde passa inn der gitt, men for all del, om vi noen gang skulle bli invitert med der kan det godt være vi takker ja. 

Har dere noen kallenavn utenom Doc og Dask?

Doc heter faktisk Ole Petter Doc, men en del kaller han faktisk bare Pettern. Dask ble tidligere kalla budeio, nettopp fordi eg kommer fra gård med melkekyr. Kan godt være folk kaller oss helt andre ting også, men vi hører stort sett bare Doc og Dask. 

Kan dere filme en omvisning i huset og legge på YouTube?

Tja, det kan vi sikkert, men da må dere vente til en dag vi har rydda og vaska her!

Er Dask gravid?

Nå har dette ryktet gått så lenge at eg hadde hatt tre unger alt om det var tilfelle. VI SKAL IKKE HA BARN. Verken nå eller seinere. Doc har ei datter fra før som vi er glad i, og er fornøyd med det. 

Blir det flere hagefester? 

Ja så klart! Billettsalget for neste år er åpnet! Da blir det fire band og mye moro, du kan lese mer om det HER. Bare å bli med, det er skikkelig moro. Overskuddet går til Superselma som gir lysglimt til kreftrammede barn under behandling <3

Så dere var på spøkelsesjakt. Tror dere på sånt?

Vi har vel aldri trodd på noe unaturlig før, men da vi ble med Paranormal 24 hendte det en del ting som vi faktisk ikke kan forklare. Det var visse ting som skjedde der som viser seg å ha sammenheng med Doc sin slekt, og som ingen av oss (ikke engang Doc) visste om fra før. Da kan man jo begynne å lure, så vi har i alle fall blitt veldig nysgjerrig på det paranormale. 

Når ble Charterfeber spilt inn?

Charter ble spilt inn i hele sommer, de fleste var der på forskjellige tidspunkt, og vi var blant de siste der, i uke 29.

Hvordan er det å bli gjenkjent ute blant folk? Er det greit å si hei om jeg ser dere?

Det er jo bare hyggelig da, vi er glad i mennesker og liker å møte nye folk. Bare kom og si hei om du ser oss 🙂

Er dere miljøbevisste?

Tja, vi er vel det uten å tenke så fælt over det. Det går mye i gjenbruk her, og siden vi liker å ha det ryddig rundt oss plukker vi gjerne med søppel som ligger langs veien når vi lufter Tassen. Men vi kommer nok aldri til å kjøpe EL bil, der går grensa. 

Hva går egentlig sykdommen din ut på? Lurer fordi jeg har hørt at du ser frisk ut på fest.

Eg har Morbus Crohns, som gir varierende betennelse fra munn til ræv for å si det rett ut. Noen dager er det helt topp, mens noen dager er det mye vondt og eg blir lett sliten. Stress gjør meg verre, mens kos og hygge gjør meg bedre. Så om du ser meg smile og le på fest betyr ikke det at eg er full, men at eg setter pris på gode stunder. Du har kanskje sett at eg var ganske edru på Charterfeber?

Med Dask fra vest og Doc fra øst, hva spiser dere på julaften?

Vi bytter på å feire jul i øst og i vest annethvert år, så det veksler mellom pinnekjøtt og ribbe. Men i løpet av jula er vi jo innom begge deler uansett, pluss grøt, smalahove, klippfisk, juleskinke, og masse annet godt. For oss betyr jula først og fremst god mat. 

Hvordan har dere klart å slutte å røyke?

Nå har vi ikke holdt så mye mer enn ei uke da. Vi kompenserer med snus på det verste. 

Hvor ofte vil dere ha slike innlegg med spørsmål og svar? Kom gjerne med tilbakemeldinger, og bare fortsett å spørre om alt dere lurer på 🙂

Instagram

Facebook

Snap

8 thoughts on “CharterRednecks? Vi svarer!

  1. Da må jeg sjekke youtube’n deres ja 🙂 PS: Dere trenger ikke å vaske før filming, det vil ikke syns; men å rydde skal dere få lov til 😛 hehe. God helg 😀

  2. Hadde dere blitt med på Bloggerne hadde kanskje jeg også orka sett på det der…
    Og ja, har sett du var ganske edru på Granca😊

  3. Så gøy med spørsmålsrunde 👏🏼 I følge visse rykter så skal vel jeg ha hvert gravid en 5-6 ganger, så utrolig hva folk får seg til å si når de kjeder seg. Heldigvis klarer jeg å bry meg veldig lite om hva andre mener og sier, noe jeg også tror dere gjør 😀 Ha en fin kveld

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top