Derfor blogga vi ikke i går!

Du vet når du bare våkner sur om morgenen uten å helt vite hvorfor? Det kan være noe som gnager i bakhode, eller at du har drømt om noe skikkelig dritt uten å huske det. En sånn dag hadde eg i går, i alle fall til å begynne med. Eg reiste på jobb, putta propp i øret med podcast (med det humøret eg hadde, begynte eg faktisk å vurdere å skaffe SÅNNE for å slippe knute), og bare kjørte mitt eget løp med et humør som tilsa at eg ikke burde prate med folk. Så tåler eg ikke så mye kaffe heller, det ble derfor bare en kopp, men den hjalp litt da. Etter lunsj kom humøret seg mer, og da eg skulle reise hjem var alt greit, for da var det helg!

Vel hjemme var eg klar for en helaften på sofaen, for man blir sliten av å være småsur uten grunn. Men der ble eg jo tatt litt på senga, eller sofaen egentlig, for Doc og leieboeren hadde delvis planlagt en liten utflukt. Den lokale bygdepuben hadde invitert til en sammenkomst, og da støtter jo vi opp og blir med. Vi har vært der en gang før, og blitt kjent med flere av bygdas flotte befolkning, dermed var det bare å kaste seg i dusjen og gjøre seg klar til en liten fest. Da ble det ikke rom for noe blogging i går, man sitter ikke på pub og skriver blogg.

Beklager bildekvaliteten, vi hadde litt utfordringer med fotograf. Men eg fikk meg en ny venn, hils på Helge!

Nå skal det nevnes at vi var alle litt slitne, men det har akkurat dette vi trengte i går, vi fikk lufta oss litt i godt lag. Mange av naboene våre var på puben, veldig trivelige mennesker, så det var god stemning fra første sekund. Så fort folk begynte å komme på plass var det tid for en quiz med mange lurespørsmål, hvilket bydde på en del latter. Praten og stemningen fortsatte utover kvelden, og vi fikk jaggu servert nattmat også.

Hjemturen ble riktig så morsom for Doc, ja selv om det bare var snakk om 2-3 km. Han fikk nemlig sitte på med en Porsche med V8, tror ikke han helt har landa enda etter den turen der, vi får jo fortsatt høre om det. Ingen av oss er noe særlig fyllesyke i dag, vi tok det pent i går da. Og i dag er vi på vift igjen, nei ikke fest, bare noen ærender her og der, blant annet en junkmiddag.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top