Første konsert etter gjenåpning!!!

Plutselig var det helg igjen gitt! Mye bedre i leddene i dag, så da dro eg selvsagt på jobb, men tro det eller ei, eg hadde glemt kaffekoppen min hjemme! Det fikk holde med en sånn pappkopp i dag da, det gjorde jo nytten. Kjente likevel at knærne raskt begynte å verke, og satte meg litt. Har en sånn slags frisørkrakk for å kunne avlaste kroppen litt, så eg fikk da unna en del selv om det var vondt.

Etter jobben var det klart for tur. Doc hadde stekt noen kjøttkaker og pølser som vi spiste på brødskiver, og så løp eg gjennom dusjen. Doc kunne forresten fortelle at han hadde måttet vaske enda mer museskit, vi hadde glemt å sjekke under ene benken. Men nå skal hele bilen være klinisk rein her.

Dette er medisin for det meste!

Turen går til Dokka, for nå skal vi på vår første konsert etter gjenåpningen. Vi gleder oss stort til dette, for det er selveste Hilljacks som står på scenen i morgen, og da er det garantert bra liv!

Tassen er ikke med, han er igjen hos leieboeren. Men vi reiser likevel ikke helt aleine, det er en del vestlendinger som har reist over haugen for å være med, og sikkert like mange østlendinger. Det blir en god sammensetning av familie og venner, så vi får prates sånn at eg kan være sosial her. Ha ei riktig god helg folks!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

4 thoughts on “Første konsert etter gjenåpning!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top