Siste dag!

Da var et kapittel ved veis ende. Karantenen min er på siste dagen nå, og det føles som en drøm! Ja det stemmer at det bare har vart ei uke her, legen mente det ikke var noe smittefare, og at det skulle holde med ei uke.

Blir jo helt topp å stikke på jobb i morgen, og slippe å se Doc og leieboeren i noen timer, og min kontakt med omverden blir noe annet enn kråker og en sånn HER! Men det spørs hvor mye faenskap leieboeren og Doc pønsker ut til eg kommer hjem da…

Kan fort bli jålete av å sitte og glo på some 24/7, her med nye bryn.

Vi har forresten feira min siste karantenedag i dag da. Leieboeren handla før helga, og kom da hjem med mye rart, deriblant julemat. Hun mente det sikkert måtte være brukbar karantenemat. Joda, greit nok, det er jo forbannet godt, men når man sitter inne hele dagen er det kanskje bittelitt feitende?

Det ble til at vi sparte det til i dag fordi eg skal på jobb i morgen, da får eg jo rørt litt på meg. Dermed ble det festmiddag i dag som avslutning på min innesitting. Pinnekjøtt med kålrotstappe og poteter, og Gud så nydelig! Vi har til og med pynta oss for denne middagen, det vil si, leieboeren har farga bryna på både seg og meg!

Noe av det beste!

Nå gleder eg meg til i morgen, kontakten med omverden er sterkt savna! I mellomtida, skriv gjerne til oss hva du driver med hjemme om dagene, så kan vi kanskje lage et innlegg med lesertips!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top