Slik skal vi feire! Godt nyttår!

Årets siste dag, en dag de aller fleste markerer på sine egne måter. Her blir det kalkun til middag, og så kommer naboene på besøk. Vi har ikke kjøpt inn noe fyrverkeri, for akevitten smaker like godt uten, og både Tassen og alle ville dyr er livredd når det smeller og blinker. Dessuten har vel Doc fortsatt arr etter sist han prøvde en rakett!

Kokken Doc fikser årets siste måltid!

Ellers så er det dagen for å tenke ut nyttårsforsetter for mange. Noen skal slutte med godteri, andre håper å bli mer økonomisk, mens en del vil slutte med røyk eller snus. Er nok uendelig mange forskjellige nyttårsforsett der ute. Fortell oss gjerne i kommentarfelt under her om ditt nyttårsforsett, og hvordan du markerer kvelden, vi vil jo bli mer kjent med dere!

Tassen ville også ønske godt nyttår, her med sin nye favorittleke han fikk til jul! Endelig en nisse han har lov til å kverke! (Han takker Britt og Nils for den)

Eg hadde et forsett det året eg flytta østover, og det blir faktisk bedre for hvert år. Eg satte et mål om å få bedre holdninger, bli mindre dømmende, og mer åpen for alt som var annerledes. Det handler helt enkelt om å være litt mer vennlig mot alle typer mennesker. Er noen annerledes, hva så? Annerledes er ikke det samme som dum, og er man redd for annerledes, ja da er eneste riktige å lære mer om det. Ikke se ned på annerledes, bli heller kjent med det.

Så til slutt vil eg be dere alle ta en tur på do før midnatt, så slipper vi ta med gammel dritt inn i det nye året! Godt nyttår, feir med måte, og vær forsiktig om du skyter opp fyrverkeri, vi vil ha dere alle med videre i 2022!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

16 thoughts on “Slik skal vi feire! Godt nyttår!

  1. Stille og rolig feiring med et vennepar. Spiser kalkun m/tilbehør til hovedrett og lefse med røkelaks og diverse snadder til forrett. Dessert er det besøket som har fikset, så da får vi vente og se. Alle er enige om at brus smaker bedre enn alkohol, så det blir rene barnebursdagsstemningen, men hvem bryr seg egentlig om hva man drikker?! 😉 Raketter har vi aldri skutt opp, men det blir vel nyttår for det 🙂 Nyttårsønsker er god helse, bort med pandemier, mer tid med familie og venner og sist men ikke minst; mer tid ute i naturen. Fjellturer med telt er det som virkelig gir meg energi, så da må man bare rydde plass til det i en hektisk hverdag. Godt nytt år 🙂

  2. Her blir det ny livsstil og slutter med røyk og snus og spise sunnere da en gang i løpet av året skal jeg opereres. Godt nyttår til dere begge 🙂

  3. Godt nytt år til dere 😊😊
    I år som i fjor feirer vi med svigermor, blir kalkun med diverse.
    Jeg håper jeg kan bli flinkere til å stå opp for meg selv og si fra når det er noe. Noen svelger kameler, tror jaggu jeg har svelget en hel ørken med kameler 😂😂 Håper også jeg kan bli flinkere til å gå turer.
    Takk for at dere deler av hverdagen🥰❤️

  4. Eg feire med katten å hunden.. gjort det de siste årene.. kan farte å feste året rundt.. men ikveld e d meg å dyrene . Trygt å godt.. ha ett fin kveld og godt nyttår begge 2

  5. Mitt nyttårsforsett er å bli flinkere t å stå opp for meg og min sønn.
    Rett og slett for at det trengs, og for at vår lille familie på 2 skal få det beste livet vi kan🥰

  6. Har aldri hatt no løfter for nye år, så trur jg dropper dem iår og.
    Hadde rænnaræv igår, så fikk tømt magen og tarmen ganske så grundig.

    Håper 2022 byr på mer åpent samfunn igjen, at man treffes uten for mange restriksjoner.

    Godt Nyttår til dere to. Måtte helsa holde seg der den er, eller bedre

  7. Jeg har gitt opp nyttårsforsetter for lenge siden, de er litt umulige å holde hehe. Kvelden i går ble tilbragt hjemme med mamma som middagsgjest, så var det litt kortspill med naboene. Koselig kveld🤗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top