To ærend og utløpt parkering!

Man vet det nærmer seg jul når det lukter ribbe og pinnekjøtt på parkeringen til jobben, det var dagens lunsj som var i sving. Eg dro litt seinere på jobb i dag, for eg fikk så dundrende skallebank av å gå med munnbind i 8 timer med fysisk tung jobb i går, og den slapp ikke før etter tre Paracet ut på formiddagen i dag. Litt redusert, og med en så heftig lunsj, så kan du jo tenke deg hvor lite fornuftig eg fikk gjort på jobb.

Etterpå måtte eg innom Jessheim. Har leita etter ei brun strømpebukse i flere dager nå, noe som burde være en smal sak. Alle butikkene eg sjekka sier det samme; brunt er ikke inn nå. Neivel, hvorfor er det eneste fargen alle butikker er utsolgt for da? Har tråla Kløfta, men der var det bare nylon (og en obsternasig amerikaner som nevnt i gårsdagens innlegg) å finne. Derfor tok eg i bruk min gode venn Google, her kunne eg søke opp de eksakte butikkene og sjekke beholdning. Og nei, eg har ikke tid til å vente på treig transport. 

Finally!! Da er juleantrekk i boks!

Starta med KappAhl, for de skulle ha akkurat den eg trengte. Men nei, nettsida må ha vært treig og eg ga opp Google. Cubus hadde ikke, ei heller H&M, så eg trava videre i lett jogg. På min ferd var det noe annet interessant som skua mine øyne, det ble en julegave til Doc. Kan bare si den er kortreist og litt personlig. Men nå hadde eg nesten glemt mitt ærend, og parkeringa var i ferd med å gå ut. Løp heseblesende i maska inn på Lindex og spurte pent. Joda, der fant eg endelig den perfekte strømpebuksa til denne kjolen HER!

 var det bare ett ærend igjen, eg skulle kjøpe med hjem middag. Kort prosess, eg tenkte å stikke bort på Fly Chicken, det er både kjapt og lettvint. I forbifarten fikk eg se pene sokker som matcha nye strømpebuksa, og måtte bare innom H&M og ha de. Deretter var det rett på Fly Chicken og kjøpe med noen vinger til Doc og en sandwich til meg, for så å småløpe ut igjen til bilen. Var 10 min på overtid, men heldigvis ingen bot! Litt flaks må man jo ha av og til!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top