Vemodig, rart og tomt….

Vi visste at denne dagen skulle komme, men at den skulle komme så fort var ikke med i beregninga. Det skulle være fem måneder med litt usikkerhet om hvordan det ville gå, fem måneder med ei søster som leieboer på gjesterommet. Vi var usikre på om vi i heletatt ville snakke med hverandre etter disse fem månedene.

Leieboeren (i trillebår) og meg (bak) for ca 25-30 år siden!

Nå har altså ei lita flaggermus i Kina kødde det helt til i hele verden. Nei ingen vet sikkert om flaggermusa er eksakt årsak, men bedre å skylde på den enn andre. Flaggermusa har stengt ned landet, og der i blant skolen til leieboeren, hvilket betyr at hun ikke lenger trenger å bo her.

Det vi så for oss som kunne ha blitt et styr i fem måneder, ble heller en noe vemodig avskjed etter litt under tre måneder. Vi har trent sammen, dratt på fest sammen, vært ute og spist sammen, ja rett og slett gjort mye moro sammen.

Leieboeren som prøver å stå på henda (uten hell) mens hun pusher meg på trening!

Det har bare gått litt over ett døgn siden hun vendte sin fullstappa Volvo vestover, og savnet er allerede merkbart. Nå blir det spennende å se hvordan det går med treninga uten ei søster som pusher meg. Hvordan det går i et nedstengt Norge, uten en fredsmegler når eg og Doc går lei hverandre. Hvor mye hevn eg får fra Doc, etter at leieboeren har pranka han i lang tid. Og mest av alt, hvordan det går med Tassen, som mer eller mindre har gjort seg avhengig av dette ekstra flokkmedlemmet.

Hun har lagt igjen et sånt HER (som eg ikke har prøvd siden eg var liten) og noen matter, så muligheten er der for litt mosjon. Her står jaggu også ei baileys i kjøleskapet, så det får bli fredsmegleren fremover. Tassen kan jo bruke gjestesenga igjen.
Eneste eg nå trenger hjelp til for å overleve uten en leieboer, er at dere kommer med mange tips til hvordan eg kan fortsette å pranke Doc! Så kjør på i kommentarfeltet under her, de beste blir filma og delt!

2 thoughts on “Vemodig, rart og tomt….

  1. Hell tabasco i middagen du serverer til han. Husker han fra TV ikke var så glad i sterk mat om jeg husker feil 😂

    Lur han til å si at dette er en chili og i stedet gir du han habonero. Selvfølgelig uten at han ser hva du har kuttet opp til han.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top