Dritbra overraskelse i påsken!

Doc og eg så for oss en rolig stille påske med mamma og pappa. Eg var på jobb 7-11 i dag, og skyndte men hjem for å rekke litt klesvask og vognvask før gjestene kom. Omsider dukka de jo opp da. Rygga bobilen greit tilrette på gardsplassen. Vi hilste og prata litt, og dem hadde med masse pinnekjøtt med tilbehør! Dem satte det på, og vi gikk ut i bobilen for å slappe av og prate noen minutter. 

 

Om ikke altfor lenge kom en velkjent buss kjørende. Det var et vennepar som bor litt bortenfor. De sa de skulle videre, men at vi bare måtte se at dem hadde pussa opp bakerst i bussen. Først gikk Doc bakover. En mannestemme hørtes og Doc skvatt! Så skulle eg se. Eg hadde jo hørt at det var noen der, så eg var litt var. Men lute visste eg da at deg var et vennepar fra det store Sørland som satt der! Jaggu ble er overraska!

 

Det ble mye lått og leven, og dem hadde med frokost (kinder)egg og bacon(chips) og lurte på om gjesterommet var ledig 😂 Ja selvsagt! Der det er hjerterom er det husrom! Dette var koselig, og vi skjønte mengden mat litt mer. Vi satt oss ute i sola og prata og tok en øl, det ble skikkelig koselig!


 

Men som om ikke dette var nok, kom det pinadeg en bil til, denne med vogn, sigende inn på tunet! Det var Kristian og Monika som også tok turen. Jøss, nå ble det folksomt her gitt, men gubba så gøy da! Eg og Doc har overraska mamma og pappa før, så dette var vel en form for “hevn”! Denne påsken blir garantert uforglemmelig 😊 Skål da folkens 🍻

 

One thought on “Dritbra overraskelse i påsken!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top