VLOG: NEI DET RAKK VI IKKE…

I hele dag har det vært strålende sol og litt vind, perfekt vær for å tørke opp plenen vi skulle slå. Kjørte hjem fra jobb i god tro på at dette skulle vi rekke, men det mørkna fort da eg nærma meg innkjøringa. Det var som en vegg kom i møte med meg. Men fortsatt skinte jo sola litt, så Doc hadde begynt. Eg gravde frem kantklipperen fra boden og satte igang.  

 

Fikk tatt litt rundt saloon og bålplassen og litt ved blitzen. Ble faktisk ganske varm, før himmelen åpna seg. Ikke varm lenger. Nei da fikk vi en pause da. Lagde meg en liten videoblogg mens eg venta på bedre vær, småredd for torden som eg er. 

 

 

 

 

 

Så får vi se da, om det letter så vi får slått resten. I mellomtida har vi henta litt rekvisitter til hagefesten vår. Og nå ser det jaggu ut til å lysne.

Ha en fortsatt fin mandag!

 

 

 

Bloggen vår

#regn #torden #lyn #vær #plen #hage #plenklipper #kantklipper 

2 thoughts on “VLOG: NEI DET RAKK VI IKKE…

  1. Sto ute på gårdsplassen da det først lynte og så smalt omtrent rett over skallen min…. Fikk grei fart inn døra.. hehe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top