IKEA, nå blir det praktisk kjøkken!

I dag er det shopping som står på planen, men ikke noe kjøpesenter og sånt, det gidder eg sjelden. Nei i dag skal vi handle kjøkken, og det kan bli interessant etter den runden eg hadde på stanga i går. Er jo støl på steder eg ikke visste det fantes muskler, og full av blåveiser og brannsår i tillegg. Dette kan bli interessant. 

Gubben har henta meg på jobben siden vi nå bare har en bil, bare en kjapp tur hjemom for å se til at Tassen har det bra, og så videre. Med andre plass i Romerikes styggeste kjøkken er det en sann fryd å nå endelig få i gang dette prosjektet. 

Kjøkkenet er jo tegna, vi vet hva vi vil ha, så det er egentlig bare å plukke ut det vi skal ha. Som om ikke det er jobb nok, må vi jo faktisk se på produktene når vi først er der. Ikke sikkert farger og sånn stemmer helt, og vi vil jo være sikker på at vi ikke driter oss ut nå. Skal vi først ha nytt kjøkken, skal det faktisk bli fint! 

Johnny (kompis) skal møte oss på IKEA med stor bil, så frakten blir ikke noe heft. I morgen skal gutta fikse nye vegger, tak og gulv, så for meg blir det jo bare å skru opp selve innredningen. Og ja vi er like spente som dere på hvordan dette blir. Nå har eg i alle fall fått i meg ei pølse på Shell, så eg er fit for fight! IKEA here we come!

Oppussingsmåltid

#oppussing #kjøkken #ikea #stress #støl

6 thoughts on “IKEA, nå blir det praktisk kjøkken!

  1. Har gjort det samme vi. Glad vi er ferdige 😂 Å alt vi ikke visste. Foringer, avstand til vegg, ekstra forsterkning under vasken, type kran, håndtak…..Hjelp Lykke til 😃😃👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top