3 som ikke gir opp…

Det finnes utallige gode TV serier i verden, mye med både humor og action, både interessant og tidsfordriv. Så hvorfor tviholder norske kanaler på disse tre seriene som vi nå har sett ca 15-20 ganger? Eg snakker om Friends, King of Queens og Two and a half man. 

Når man nærmest kan alle replikkene i alle episodene, ikke fordi man ser mye på TV, men fordi det samme har gått i 20 år, da har man liksom fått det med seg. Joda, eg kan bytte kanal, men det er ikke stort bedre å se der. Stort sett går det i oppussing og matlaging på ettermiddagene, og en og annen kanal som bare sender amerikanske dokusåper med manus. Alt overdrives til det ytterste. 

Det ender oftest med en serie fra Netflix, som vi da bare må se hele på to dager. Eller en film på en eller annen app, som er like dårlig som en redneck dagen derpå. Nei, eg kan ikke bare gjøre noe annet hele tida, gidder ikke rydde i hagen, ta huset, trene eller andre aktiviteter hver dag heller. 

Av og til vil eg bare ligge på sofaen og slappe av etter jobb, dytte i meg alt eg får tak i av usunnheter. Da blir det ofte til at vi slår på tv, mens begge ligger på sofaen og leser alt som står på alle sosiale media resten av kvelden. I dag har eg derfor kjøpt mange kg frukt, så kan det være eg dytter i meg det i stedet for snop. Vi får se, har jo handla smågodt også, for det har eg ikke prøvd på sikkert 15 år. 

Nå har eg i det minste flere valg, og så skal vi le litt av Truls og Eyvind, og vi må jo se hvem som blir førstekjempe på farmen. Hva skal du spise og se i kveld? Ha uansett en fortreffelig lillelørdag! 

#påtv #serie #friends #vennerforlivet #twoandahalfman #kingofqueens #kanal #dokusåpe #netflix #snop #smågodt #frukt #sofa #farmen

8 thoughts on “3 som ikke gir opp…

  1. Får meg et drypp innimellom jeg, og da er det å bingwatche alle sesongene av Friends… Igjen… Jeg kommer seriøst aldri til å bli lei av den serien 😀

  2. De blir nok sendt om og om igjen pga de opptar mest seere. Easy money rett og slett 🙂 Selv syns jeg two and a half men er best og friends på nr 2. 🙂

  3. Snuppa87: Hehe oki.. Ble litt nysgjerrig, lurer litt på om det bare er fordi de var billigere å kjøpe inn enn mye annet, og at de slipper å kjøpe inn noe nytt :p hehe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top