Våre venner er på radio!

P10Country reklamerer med at man kan gå inn på nettsidene deres og ønske oss låter. Nå er vi en del folk som har gjort nettopp dette i lang tid, og det uten hell, for P10 skulle ikke spille norsk musikk. Dette synes eg er alt for dumt, for vi kjenner to norske band som er på nivå med de fleste artister i listene til P10. 

Etter ei stund hørte vi plutselig Steff Nevers på denne kanalen, og ble hoppende glad for at vår kompis endelig slo gjennom der. Da bestemte eg meg for å mase litt ekstra om Hilljacks også, for begge disse spilles i Nashville, og fortjener også tid på norsk radio. Ei stund pepra eg både fb sidene og innboksen til P10, eg tenkte det kanskje ble for mye.

Det ble ikke for mye, for i dag fikk eg mld fra P10 selv, radiovert Tony Ågotnes hadde bestemt seg for å spille Hilljacks. Og som om ikke det var nok, ringte han selv til Ståle (høvdingjack) og intervjuet han. Når dette kom på radioen ble jo da mitt navn nevnt, siden eg har masa så fælt, så kom intervjuet og låten “Where did country music go” (en av mine absolutte favoritter). 

Gikk du glipp av dette kan du høre det hele igjen kl 16.30 i dag! Har du Dab, P10 appen eller Internett? Tune in på P10COUNTRY litt før 16.30 og få med deg hele sendinga på nytt!

 

4 thoughts on “Våre venner er på radio!

  1. Spørsmålet nå er jo bare om det blir med den ene gangen… Siden dette innlegget har jeg hørt endel på kanalen, men har enda ikke hørt dem en gang til. Noen andre som har registrert om de er spilt mer enn den ene gangen? 🤔

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top