Kjolen som røk i bryllup…

I høst var vi i bryllup til et vennepar, og planen var jo viktoriansk kjole og dress. Like før vielsen røk jo glidelåsen, og eg måtte tråle gjennom triaden for å finne ny kjole. Det gikk jo greit, vi rakk bryllupet, bare i en “kjedelig” vanlig kjole. 

I helga skal vi jo på country cruise, og da må antrekket så klart være på plass. Eg fikk litt panikk da eg kom på at kjolen ikke hadde glidelås, så tirsdag tok eg den med til Wenke’s systue på Neskollen. Hun hadde det litt travelt, men lovde å fikse den innen fredag, altså i dag. 

I går morges alt fikk eg SMS fra henne, hun var ferdig med kjolen. Eg kjørte innom Neskollen etter jobb for å hente den. Hun kunne da vise meg en kjole som så ny ut, hun hadde fiksa både glidelåsen og litt søm bak i ryggen. Strålende fornøyd betalte eg den lille summen det kosta, og er nå klar for å pynte meg og matche Doc på cruise i helga! 

Siden kjolen gikk rett i kofferten har eg ikke noe bilde nå av hva Wenke har fiksa, men eg garanterer det blir tatt bilder i helga. 

Her ser dere kjolen før eg leverte den inn

Her er Wenkes systue, den kan eg absolutt anbefale

2 thoughts on “Kjolen som røk i bryllup…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top