For mange baller?

Siste året nå har eg vært opptatt av å ha noe tidsfordriv, noe å drive med, fordi eg er livredd for å kjede meg. Nå skal det nevnes at det er ikke mye kjedelig å være gift med Doc, for det skjer jo alltid mye rart. Men innimellom kommer de rastløse stundene når man bare sitter og glaner på TV program etter TV program, uten å i heletatt huske at man har sett det i ettertid. 

Nå er det snart et år siden vi starta denne bloggen, og ja vi har begge vært aktive her, selv om eg tar meg av mesteparten av skrivinga. Men for meg tar det ca 5 min å skrive et innlegg, som oftest i løpet av en sigarett på trappa, eller mens eg sitter på do. Da har eg liksom litt mye tid igjen av dagen. 

I fjor begynte eg og naboen så smått på poledance. Vi tok noen kurs, og eg kjøpte stang for egentrening. Dette gikk greit en stund, eg ble til og med litt flink. Men så kom denne crohns’n og ødela litt for meg, eg skal ikke trene for tungt lenger, og ikke stresse og sånn. Så den stanga står der den, med klestørken. 

For noen uker siden kjøpte vi “ny” campingvogn, ei flott vogn på min alder, altså veteran. Fargene var så som så, og vi starta på oppussing. Har malt veggene innvendig, og skal farge gardinene. Har bare ikke helt kommet lenger enda. 

Og nå har eg jaggu begynt å brodere også. Det er faktisk ganske så avslappende og givende å drive med, og så blir motivet akkurat så morsom som du selv lager det. Det eg driver med heter jo geriljabroderi nettopp pga de morsomme resultatene. 

Da har vi altså blogg, stang, oppussing i vogn, og brodering. Det er nesten så eg ikke har tid til alt nå, skal farge gardiner, men må bare skrive ferdig bloggen så eg kan brodere litt mer først. Stanga får seg en runde når hofter og rygg blir enig. Så her er det nok å henge fingrene i.

 

Hva er dine hobbyer? 

7 thoughts on “For mange baller?

  1. Jeg har ikke så mye hobbyer,men har begynt å trene på treningssenter med sønnen i huset for å Backe hverandre .og jeg skulle aldri imitt liv begynne på det😜men nå er jeg ingen sylfide ,så det har stoppet meg i alle år,men jeg liker det og det er gøy og absolutt bra for alle plagene med kroppen🙃🙃så det får være hobbyen min..og lese bøker da ,lykke til med alle hobbyene deres 🖒🖒💪💪

  2. Jeg skriver, blogger, tenker, går tur med hund, er husmor på heltid, så jeg vet hvordan rastløsheten kan være. Jeg startet opp med eget atelier, fordi jeg trengte noe å gå til på dagtid samt at jeg maler å tegner. Driver med lappen,noe som gjør at jeg kommer meg ut.. det er så viktig med hobbyer!!

  3. Har ofte så mye jeg skulle gjort at jeg får ikke gjort en dritt..
    Bortsett fra det, er jeg så spennende at jeg hekler luer, men veldig avkoblende å holde på med + litt gøy når man sitter med et ferdig produkt i hendene.
    Må vise fram vogn og broderiet når ferdig da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top