Litt for produktiv lørdag!

Herregud så godt med helg, tenkte eg da Tassen vekka meg i morges. Lite visste eg da om alt vi skulle drive med i dag, og sto opp med friskt mot. Etter å ha dytta i oss noen perfekt stekte speilegg a la Doc tok vi en pust i sofaen. Lar alltid maten sige litt før vi starter nye prosjekter. Nå var de ikke helt nye da, Doc starta i går, han holder nemlig på å foliere bilen til dattera.

Etter å ha vært litt holdehjelp i garasjen var det tid for egne plikter. Ikke store greiene, bare litt klesvask og husvask. Ja, og en liten tur innom butikken for baconterninger til morgendagens middag. Mesteparten av min tid i dag gikk med til middagen, vi spiste ertestuing med knokekjøtt og raspeball. Oppskrifta som eg la ut i sta finner du HER. Og etter maten var det naturligvis en god del oppvask, jerngryta tas selvsagt ikke i maskina. Den veier nok til at det å vaske den fikk bli dagens trim.

Kræsjlanding i sofaen ja!

Desserten ble meget enkel, for med hjem fra butikken hadde eg også en familiepakke med små is. Og etterpå tusla Doc ut igjen, mens eg rusla avgårde med Tassefant. Da vi kom inn var vel klokka passert seks, og Doc var også nå straks ferdig i garasjen. Omsider kunne eg sitte meg ned i sofaen med et sånt HER, strikketøy og et glass vin, hvor en av de forble urørt, mens vinen gikk på høykant. Doc lå henslengt i andre enden av sofaen, med godteskåla på magen. Nå var det endelig godt med lørdag!

 

Snap/insta

3 thoughts on “Litt for produktiv lørdag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top