Mitt eneste bursdagsønske…

Birkebeinerrittet 2016, det var da 217 syklister (inkludert Doc) for Superselma!

 

Eg har egentlig ikke så mange ønsker, eg har alt eg trenger. Tak over hode, bikkje, jobb, og en mann eg elsker. Det eg ikke har lager vi jo stort sett. Derfor er det bare en spesiell ting eg ønsker i dag, at kreftsyke barn skal få litt glede i hverdagen. De små tingene som gjør dagene litt bedre. 

Dem som har kreft akkurat nå får kanskje ikke dra nytte av et evt resultat av kreftforskningen. Ikke misforstå meg, det er helt supert at mange støtter Kreftforeningen. Men eg vil hjelpe de stakkars barna som har det vondt, som kanskje ikke ser annet enn sykehusvegger i løpet av lang tid. Det finnes en organisasjon som gjør dette, gir lysglimt til kreftsyke barn – Superselma.

Du kan faktisk være med å gi lysglimt til akkurat disse barna, gi de noe som gleder og skaper gode minner oppi alt det vonde. Mitt bursdagsønske er nettopp bidrag til Superselma som gir lysglimt til kreftsyke barn. Om du har lyst å oppfylle mitt bursdagsønske kan du enkelt vippse ønsket sum til Superselma på 77762 💞

Superselma sin nettside

Superselma på Facebook

I sommer skal vi (Doc&Dask) sykle Birken for Team Superselma, bli med da vel!

 

 

7 thoughts on “Mitt eneste bursdagsønske…

  1. Det er et veldig vakkert bursdagsønske <3 hadde jeg hatt penger så ville jeg gjort det. Håper superselma får inn masse bidrag. Flott sak du skriver om. Og veldig flott at dere skal være med å sykle 🙂 lykke til! <3

  2. Ett veldig fint bursdagsønske . Sikker på at du får en strålende bursdag . Håper DOC har skjemt deg litt bort selv om han er borte . Du har ett hjerte av gull

  3. Innmeldt, men ser ut som helsa setter stopper for birken i år 🙁 Får se utover om jeg melder meg på til neste år 🙂
    Lykke til 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top