Tusen hjertelig takk!

Først må eg bare få si at eg blir helt overvelda av over 2000 gratulasjoner hittil i dag, ja sammenlagt på begge kontoene mine på fb og meldinger. Det er jaggu gøy med bursdag på sosiale medier, og det hjelper helt klart når Doc er bortreist på dagen min. Og utrolig flott av alle dere som har vippse til Superselma i dag! Tusen hjertelig takk til alle som har ofra gamle Dask en tanke i dag, og til dere som bidrar til Superselma! (Vipps gjerne ønsket sum til 77762 eller les mer HER)

Starta dagen på jobb, som egentlig er ganske vanlig. Forskjellen var at mange gratulerte meg, og eg delte ut kaker til gjengen. Ja kjøpekaker, mye enklere å ta 5 min på kiwi enn timer på kjøkkenet. 

Etter jobben stakk eg og Linda på kinarestaurant. Linda er en nabo som alltid stiller opp for både meg og Doc, ei utrolig god og smilende dame. Så eg inviterte henne med og spanderte middag fordi hun fortjener det, og så var vi så heldig og fikk gratis dessert siden eg har bursdag. Av Linda fikk eg en artig bursdagsgave, hvem andre kommer med rosa sigaretter til bursdagen? Og hvem andre kommer på å gi meg hvitvin fordi de vet at eg ikke tåler rødvin? Tusen hjertelig takk gode nabo!

Da vi kom tilbake fra middagen sto det en bil i innkjøringa, så eg slapp Linda av hos henne og svinga inn hjemme. Der sto Heidi og Tom Arne på surpricevisitt med ei Morgan til meg. Og jaggu hadde Doc alliert seg med de, for de hadde med en flott bukett roser fra han. Herlige folk som tar seg tid til å stikke innom helt plutselig. Tusen hjertelig takk til gode venner, og til en utspekulert og god Doc!

Resten av kvelden har gått med til litt forskjellig. Har fått fylt opp kjøkkenet i vogna, fire tallerkener og resten av skapene med krus og glass. Er mulig det drikkes litt på camping. Og nå har eg og Tassen dytta i oss en pose ostepop, og eg er i gang med nytt broderi. Blir vel ikke så seine i dag, så vi prates vel i morgen!

 

Dagens gaver

14 thoughts on “Tusen hjertelig takk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top