BYGDEFOLK (REDNECKS) BARE FYLLA?

Får igjen en del spørsmål om dagen, om det å være bygdefolk (Redneck) er ett spill og om det bare er flatfyll og alkohol . Til det vil jeg si at nei det er det virkelig ikke. For min del består det av mye mye mer, joa syntes det kanskje er litt mere gøy med skaufester og hagefester en snittet, samt lage tullball og moro ut av ting som er ment for noe annet. 

Som kanskje mange har fått med seg så brenner jeg og Dask for Superselma, som vi gjør så godt vi kan å hjelpe barn som har det vondt.

Får også en del spørsmål om vi bare driver dank. Nei Vi jobber og sliter akkurat som de fleste av oss gjør, for å betale vår del til statskassa, noe som faktisk er viktig. 

Så dere som tror vi er noen alkoholiserte slubberter så er vi faktisk ikke det he he he he , men som sagt så er vi ekstra glad i å møtes over ett bål og litt ekstra mye i glasset nå og da akkurat som de fleste andre 😉😉😉😉🤠🤠🤠🤠

Det å være bygdefolk(Redneck) er så mye mye mere for Dask og meg enn det som blir vist på skjermen.

Doc

 

 

 

 

#redneck #norskerednecks #superselma

18 thoughts on “BYGDEFOLK (REDNECKS) BARE FYLLA?

  1. Dette var oppklarende🤣 mange har spurt meg om jobber dissa folka , for meg sier det mer om de som spør enn noen annen🤔😎👍🏻
    Sjøl er jeg født og oppvokst på bøgda ikke langt fra stedet Gud glemte og faen forlot og Thon inntok…😜

  2. Nei det er da virkelig mye mye mer. Det er en livsstil. S` en bak er nå bare flertall av likesinnede som alle andre typer “klikker” noen samles for å spille golf, andre for fotball, ogsåvidereee 😉 Aldri tenkt over et sånt spørsmål en gang jeg, det er nå “bare” sånn man er =) Noe å tenke på i seg selv det men =)

  3. Tone: Haha sant 🙂 Joda, vi gjør så godt vi kan for å bidra til samfunnet da. Vi er bare glad i å ha det gøy i tillegg, og ikke minst at andre mennesker rundt oss skal ha det bra også 😉

  4. Jernbanefrua..: Ja akkurat! Det finnes jo mange forskjellige Rednecks, vi er stort sett opptatt av å bidra til samfunnet og leve livet 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top